Citat:
Ursprungligen postat av
brolinlever
Det verkar som de gör avancerade elverk, eller fattar jag fel?
Jag har så jävla svårt att motivera mig för att läsa in vad pengabrännare pysslar med. Man satsar liksom på att andra aktieägare ska se ett värde i förlustverksamhet.
Elverk är förvisso bra grejer och lär vara bra att ha när tomtarna lägger ner kärnkraft
De använder sig av mikroturbiner i sina värme och kylanläggningar som återanvänder energin från olja och naturgaser med up till 30% i både hus och oljeriggar m.m......
De har rätt med hänvisning till Bidens miljöpaket att få 30% av alla produkter vid en försäljning betald av skattebetalarna.(Detta kommer bli stort).
Detta företag är en av ledarna hädanefter på marknaden.
Hela miljöpaketet omfattar ju 3 biljoner dollar(helt sjukt)
De tar bort alla koldixid utsläpp från gasutsläppen med hjälp av deras mikroturbiner och som är syftet med hela USA miljöpaket.
Detta är inte samma företag som innan 2020. År 2020 gjorde "Capstone" om hela företaget till att bli miljö nischade och tack vare Bidens miljöpaket i helgen så blev plötsligt detta företag nr1. Aktien har ökat med 150% sedan 1 vecka tillbaka.
Detta är inget pump and dump företag, detta är på riktigt.
Det bästa av allt: det finns bara 15 miljoner aktier och detta är USA börsen!!!!!!