2021-07-22, 18:41
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetrays
Kolla in diagonal bio kan bli nästa raket som aegirbio
Blir faktiskt lite nyfiken. Jag är seriös.

Diagonal Bio

Bioteknik! Bolaget utvecklar en plattform under namnet Panviral för att detektera och diagnostisera små sektioner av patogengenom, som exempelvis virus, bakterier och svampar. Utöver huvudverksamheten erbjuds även service och tillhörande kringtjänster.

Ett förhoppningsbolag inom bioteknik, what could possibly go wrong, liksom?
Citera
2021-07-22, 19:00
Medlem
maxatdunders avatar
Aegirbio kan dock backa upp sina siffror med 950MSEK ordar. Säkert mer som inte kommunicerats heller.

Sett till vilka PM Aegirbio fått på senaste har en mer rättvis uppvärdering börjat ske ungefär idag där vi sakta börjat klättra upp mot de nivåer vi bör sitta runt 500-750 kr. Köpläget är bra då det gått 1 vecka utan PM och nästa vecka finns det stor chans för ett PM, tänker förvärv, ökad produktionskapacitet eller från någon myndighet. Aegirbios ledning är top notch som lever upp till det de säger.

Inom snar framtid är Aegirbio rättvist värderade och då kan vi börja prata om uppköp, utdelningar eller utveckla de 4 andra områden till nya nivåer, där Monator för Multiple Sclerosis (MS) kan bli ett ytterligare vinnande koncept.
Citera
2021-07-22, 19:28
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Aegirbio kan dock backa upp sina siffror med 950MSEK ordar. Säkert mer som inte kommunicerats heller.

Sett till vilka PM Aegirbio fått på senaste har en mer rättvis uppvärdering börjat ske ungefär idag där vi sakta börjat klättra upp mot de nivåer vi bör sitta runt 500-750 kr. Köpläget är bra då det gått 1 vecka utan PM och nästa vecka finns det stor chans för ett PM, tänker förvärv, ökad produktionskapacitet eller från någon myndighet. Aegirbios ledning är top notch som lever upp till det de säger.

Inom snar framtid är Aegirbio rättvist värderade och då kan vi börja prata om uppköp, utdelningar eller utveckla de 4 andra områden till nya nivåer, där Monator för Multiple Sclerosis (MS) kan bli ett ytterligare vinnande koncept.

Går du tillbaka nån sida så hittar du att jag oxå tipsade om det bolaget. Jag har varit med sedan strax över 110:-/st och stängde på 342:-/st idag.
Denna guld korn till aktie kommer fortsätta dra iväg.
Citera
2021-07-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Går du tillbaka nån sida så hittar du att jag oxå tipsade om det bolaget. Jag har varit med sedan strax över 110:-/st och stängde på 342:-/st idag.

Går man tillbaka någon sida till finns de folk som tipsade långt innan dig också!
Citera
2021-07-22, 21:32
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjertsheriff
Går man tillbaka någon sida till finns de folk som tipsade långt innan dig också!

Vilket jag oxå påpekade i inlägget jag hänvisade till.
Citera
2021-07-22, 21:55
Medlem
Citat:
Vilket jag oxå påpekade i inlägget jag hänvisade till.

Du hänvisar till dig själv en sida bakåt? De är ju fan så de döda vänder sig i graven av din idioti.
Du kanske också skulle kolla upp information att maxatdunder som du ska leka macho mot skrev om AEG redan i april.
En bit under dina 100kr
Citera
2021-07-22, 23:55
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:

Jag läste ditt inlägg. Ja, spelar ingen roll när man gått in i Aegirbio så länge aktie går framåt och allt pekar på att det kommer fortsätta så. Efterfrågan/utbudet tillsammans med en skarp ledning gör investeringen lönsam.
Citera
2021-07-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjertsheriff
Hahah Jävla piassavakvast, att du alltid kommer in med dina ”glödheta tips” när dom redan gått.

..den där får du käka upp nu tror jag.
Citera
2021-07-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartamoln
..den där får du käka upp nu tror jag.

Käkar inte någon bajsmacka, den var upp 100% när han drog tipset. Att den sen fortsatt istället för dött är kul för de som sitter i den.
Men kollar du alla miljoner tips den personen lagt här i veckans tips, så tror jag detta är den första som inte dyker rakt ner.
Så inte direkt något halleluja-moment, han är nog back på sin total ändå med större summor än den där genererat.
Citera
2021-07-23, 21:58
Medlem
Ollonbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonbo
Köpte 5000 AAC kurs 3,275kr nu.
Hoppas tippset var bra.

3,03 i dag - 1324kr
Köpte AgeirBio förra sommaren efter tipps från flashback + 1711% så det jämnar ut sig.
Citera
2021-07-24, 01:20
Medlem
Bortglömda PExA kommer utan tvekan att bli en 1000%,are inom kort!

* Börsvärde ynka 45msek (alla biotech bolag i samma stadie som pexa är värderade 8 - 10 gånger högre)
* Dom har inga som helst konkurrenter
* Miljardmarknad som väntar
* Försäljningen har börjat kommit igång på allvar
* Stark köpsignal från bottennivå
* Sprängfylld kassa som räcker ända till slutet av 2022
* Grym trackrecord på hela styrelsen
* Vunnit stora tävlingar arrangerad av Johnson & Johnson & sahlgrenska univesitetssjukhuset - PExA vann samma pris som Cellink gjorde innan dom drog iväg flera tusen % (Arvid Carlsson Award)

Ta och kika in på www.pexa.se så förstår ni potentialen och deras produkt bättre
Senast redigerad av Piesco 2021-07-24 kl. 01:39.
Citera
2021-07-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
Bortglömda PExA kommer utan tvekan att bli en 1000%,are inom kort!

* Börsvärde ynka 45msek (alla biotech bolag i samma stadie som pexa är värderade 8 - 10 gånger högre)
* Dom har inga som helst konkurrenter
* Miljardmarknad som väntar
* Försäljningen har börjat kommit igång på allvar
* Stark köpsignal från bottennivå
* Sprängfylld kassa som räcker ända till slutet av 2022
* Grym trackrecord på hela styrelsen
* Vunnit stora tävlingar arrangerad av Johnson & Johnson & sahlgrenska univesitetssjukhuset - PExA vann samma pris som Cellink gjorde innan dom drog iväg flera tusen % (Arvid Carlsson Award)

Ta och kika in på www.pexa.se så förstår ni potentialen och deras produkt bättre

Tack! verkligen en guldklimp du har hittat här bolaget bör definitivt vara värderat långt över dagens börsvärde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in