2013-09-18, 02:32
Medlem
usb3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Vänstern...

På deras facebooksida verkar det endast vara en person som uppmärksammat detta, dock utan någon respons

*=E
https://www.facebook.com/pages/Revolution%C3%A4ra-Fronten/381394458605362#

Jag vet inte hur man direktlänkar till ett inlägg på facebook...

Du trycker på tidsangivelsen för inlägget:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=518776468200493&id=381394 458605362&comment_id=60447243&offset=50&total_comm ents=86
Citera
2013-09-18, 02:33
Medlem
Ballooos avatar
Filmen är ju ett bevis på att dom gör bort sig totalt, alla normala människor skrattar ju åt såna här små töntar som bara vågar ge på sig andra i grupp.
Citera
2013-09-18, 02:39
Medlem
snuffomans avatar
Jag har jävligt svårt att förstå hur man tänker när man laddar upp ett klipp där det med stora bokstäver står "antifascism" över en video där man brutalt misshandlar en oskyldig man i grupp. Sedan rullar eftertexterna med "kvinnokamp" och "arbetsrätt" osv över skärmen. Vad i helvete har det ena med det andra att göra? Allt jag ser är ett gäng huliganer som letar efter svepskäl för att slåss, dessa personer är de som frivilligt hade gått med i SS om samhällsklimatet varit annorlunda, äckliga jävla ondskefulla svin som bara vill skapa kaos och förstörelse.
Citera
2013-09-18, 02:49
Medlem
Draup.s avatar
"Antifascism" - misshandlar en person som inte vill att hans egendom snos och förstörs.

Era Äckliga Jävlar!
Citera
2013-09-18, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Vänstern...

På deras facebooksida verkar det endast vara en person som uppmärksammat detta, dock utan någon respons

*=E
https://www.facebook.com/pages/Revolution%C3%A4ra-Fronten/381394458605362#

Jag vet inte hur man direktlänkar till ett inlägg på facebook...

Bra länk och bra läsning. Framförallt när man ser att ett antal feminister ondgör sig över att våldsmännen i videon använder könsord som "fitta" och "hora", men inte det faktum att man sparkar en liggande oskyldig man i huvudet.

Och det var dessa våldsverkare som Calle Schulman talade sig så varm om och som Aftonbladet och dylika tidningar så gärna hyllar och vurmar för.
Citera
2013-09-18, 02:53
Bannlyst
Jag vet inte ens var jag ska börja, jag är mållös...

Jag vill bara påpeka att jag inte är ett dugg förvånad, de tillhör ju inte de mer begåvade om man säger så. Jag tycker verkligen synd om dessa individer...
Citera
2013-09-18, 02:56
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Under en demonstration med Svenskarnas Parti i lördags misshandlades en caféanställd man med invandrarbakgrund av en grupp så kallade antirasister från Revolutionära Fronten. I tron att mannen, trots sitt sydländska utseende, var "nazist" blev han nedslagen och sparkad i bland annat huvudet.

Tydligen fick antirasisterna i Revolutionära Fronten för sig att mannen sympatiserade med Svenskarnas Parti efter att han försökt stoppa dem från att använda caféts stolar som tillhyggen. Överfallet på mannen filmades av aktivister från Revolutionära Fronten och lades upp på internet (se videolänk).

http://vimeo.com/74677599

Revolutionära Fronten tog senare bort videklippet när de förstod att de två personer i klippet som misshandlas inte har med Svenskarnas Parti att göra (den andre var en civilpolis). Videoklippet hade då redan hunnit sparas och har nu laddats upp på nytt på Vimeo.

Vad anser ni om videoklippet?
Är det rätt agerat av RF?

Det vore intressant att veta varifrån du har fått din information om att en av de misshandlade männen jobbade på ett café osv. Vad gäller filmen så är det ju RF själva som lagt upp filmen på vimeo(dom har länkat till den från sin facebooksida), hur kan du tro att det var dem som tog bort filmen från youtube?

Jag förväntar mig en förklaring men misstänker starkt att du har hittat på en historia runt filmen(kanske löst byggd på en artikel på skämtsidan nationell .nu).
Citera
2013-09-18, 02:57
Medlem
Så sitter alla jävla p12or och kommenterar med saker som "bra! att sparka på en liggande nazist innebär att nazisten inte kan försvara sig" - 20 likes.

"Men är det inte fel att slå på ngn som ligger ner?" 0 likes.

Kollar man profilerna på dom som likar/skriver så är det riktiga jävla nötter. Fy fan vad jag skulle vilja sparka på dessa människor när dom ligger ner....

Den svenska fegheten, fy FAN alltså.
Citera
2013-09-18, 03:00
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Så sitter alla jävla p12or och kommenterar med saker som "bra! att sparka på en liggande nazist innebär att nazisten inte kan försvara sig" - 20 likes.

"Men är det inte fel att slå på ngn som ligger ner?" 0 likes.

Kollar man profilerna på dom som likar/skriver så är det riktiga jävla nötter. Fy fan vad jag skulle vilja sparka på dessa människor när dom ligger ner....

Den svenska fegheten, fy FAN alltså.

Dom skriver ju flera gånger att det inte handlar om någon ärlig jämn värdig match, det handlar om att spöa nazzar så mycket det går och då är det ju effektivt om man är många på en.

jaa vad ska man säga, dom erkänner att dom är värdelösa så... happ.
Citera
2013-09-18, 03:18
Avslutad
Att slå ner blattar på stan är tydligen en del i det moderna antifascistiska arbetet. Starkt jobbat grabbar!
Citera
2013-09-18, 03:25
Medlem
Invandrarkommentar: "Hänger på nästa sväng. Aldrig fel att knacka ner ett gäng Svennar!"

Citera
2013-09-18, 03:34
Medlem
Någon som mailat aftonbladet och expressen och frågat varför dom inte tagit upp nyheten och lagt den på sin sida. Har dom inte folk som svarar på läsares frågor?

Har för mig någon mailade expressen om Rebecka Stella, då svarade dom så varmt att hon var Sveriges egna Lady Gaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in