2013-09-03, 15:34
Medlem
Mcreadys avatar
SAS ground equipment blir dock snart uppköpta av Swissport vilka är kända för att behandla deras anställda som skit på pinnen. Menzies är inte heller att rekommendera.

Kan väl inte påstå att det är bra betalt men det duger väl att leva på. Du har ju inte mycket förmåner dock och det är rätt sjuka arbetstider och tempo.
Citera
2013-09-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcready
SAS ground equipment blir dock snart uppköpta av Swissport vilka är kända för att behandla deras anställda som skit på pinnen. Menzies är inte heller att rekommendera.

Kan väl inte påstå att det är bra betalt men det duger väl att leva på. Du har ju inte mycket förmåner dock och det är rätt sjuka arbetstider och tempo.

Snackar vi 14 lök efter skatt i månan elr vadå?
Citera
2013-09-04, 08:27
Medlem
Mcreadys avatar
Beror helt på vilka du jobbar för men det ligger nog där runt 16 eller nått? Inte så stor insikt på exakta siffror.
Citera
2014-05-29, 12:39
Medlem
Bumpar tråden lite!

Jag har alltid varit intresserad av arbeta på flygplats. Gillar den hektisk miljön helt enkelt och undrade om någon hör på forumet hade tips på arbetsgivare eller sidor man kan hitta lågkvalificerad tjänster tex lager(fraktbolag) restaurang eller butiker. Är 23 år, har körkort, truckkort samt erfarenhet inom lager och hotellbranschen. Bor i norra Stockholm så det är även ganska nära.

Tack!
Citera
2014-05-29, 12:42
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeha12
Bumpar tråden lite!

Jag har alltid varit intresserad av arbeta på flygplats. Gillar den hektisk miljön helt enkelt och undrade om någon hör på forumet hade tips på arbetsgivare eller sidor man kan hitta lågkvalificerad tjänster tex lager(fraktbolag) restaurang eller butiker. Är 23 år, har körkort, truckkort samt erfarenhet inom lager och hotellbranschen. Bor i norra Stockholm så det är även ganska nära.

Tack!

Academic Work brukar lägga upp annonser med jobb på Arlanda.
Citera
2014-05-29, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Academic Work brukar lägga upp annonser med jobb på Arlanda.

Tackar, kollar upp det direkt!
Citera
2014-06-23, 18:24
Medlem
Det verkade mest vara studentjobb och då jag inte är student blir det svårt..
Någon annan som har tips eller dyker det upp fler tjänster efter sommaren?
Citera
2018-08-22, 14:35
Medlem
Jobbat på Bromma Flygplats i många år som rampare - fråga mig vad ni vill.

Vad du än gör, JOBBA INTE PÅ RAMPEN, det är totalt övergivet, inkompetensen i styrelsen är total och du kommer tidigt märka av hur alla ser ner på dig som rampare, speciellt när du ser din arbetsmiljö och vilka du jobbar med.

Precis som på donken så är det väldigt vanligt att personer jobbar några veckor innan man fattar bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in