2013-08-30, 20:01
  #1
Medlem
Superkissekattens avatar
Jag vill börja med att be om ursäkt för den långa topicen. Men i ärlighetens namn så visste jag inte hur jag skulle skriva den annorlunda.
Jag hittade även inte en passande tråd heller.

Men som topic lyder. När jag spelar videoklipp på min Samsung s3 och vänder skärmen nedåt för att musiken skall höras bättre så stängs skärmen av. Eller rättare sagt så pausas klippet jag spelar upp. Jag har stängt av två funktioner inne på display inställningarna. Kommer inte ihåg vad som stod. Men ena inställningen handlade om att ögonen styr skärmen eller liknande.

Hjälp
__________________
Senast redigerad av Superkissekatten 2013-08-30 kl. 20:06.
Citera
2013-08-30, 20:07
  #2
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkissekatten
Jag vill börja med att be om ursäkt för den långa topicen. Men i ärlighetens namn så visste jag inte hur jag skulle skriva den annorlunda.
Jag hittade även inte en passande tråd heller.

Men som topic lyder. När jag spelar videoklipp på min Samsung s3 och vänder skärmen nedåt för att musiken skall höras bättre så stängs skärmen av. Eller rättare sagt så pausas klippet jag spelar upp. Jag har stängt av två funktioner inne på display inställningarna. Kommer inte ihåg vad som stod. Men ena inställningen handlade om att ögonen styr skärmen eller liknande.

Hjälp

Kan det vara Inställningar - Rörelse - Vänd för att tysta/pausa som spökar för dig?


Ska kika lite mer på det, för jag brukar slå på någonting(yt, spotify osv), sedan lägger jag telefonen med skärmen neråt för att höra högtalaren mer(pga väckarklockan så jag hör det bättre) och sedan fungerar det.
Citera
2013-08-30, 20:13
  #3
Medlem
Superkissekattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Kan det vara Inställningar - Rörelse - Vänd för att tysta/pausa som spökar för dig?


Ska kika lite mer på det, för jag brukar slå på någonting(yt, spotify osv), sedan lägger jag telefonen med skärmen neråt för att höra högtalaren mer(pga väckarklockan så jag hör det bättre) och sedan fungerar det.

Helt missat den inställningen. Antagligen för att den var så långt ned.

Nu funkar den! Tack! Du är en ängel!
__________________
Senast redigerad av Superkissekatten 2013-08-30 kl. 20:16.
Citera
2013-08-30, 21:05
  #4
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkissekatten
Helt missat den inställningen. Antagligen för att den var så långt ned.

Nu funkar den! Tack! Du är en ängel!


Kul att jag kunde vara till hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in