Citat:
Ursprungligen postat av
RevFront.
Varför skulle jag ljug,
Jag vet inte, det kan du ju bara svara på själv, jag kan bara konstatera att det inte stämmer och att du sprider desinformation. Vilket ditt syfte med desinformationen är kan jag inte svara på.
Citat:
uppgiftrtna kommer som sagt från folk i Svp och låter fullt rimliga.
Då har folk ljugit för dig helt enkelt eller drivit med dig, jag kan inte svara på vilket mer än att uppgifterna inte är korrekta. Om partiet har fem heltidsanställda går ju det mycket enkelt att kolla upp. Varför gör du inte det och återkommer sedan med vilka fem personer detta skulle vara och vad de har för arbetsuppgifter?
Du kan göra det via PM om du vill.
Det är både märkligt och tragiskt hur missunnsamma och bittra individer avundas SvP:s offervilja, engagemang, driv och lyckade satsningar så till den milda grad att man känner sig nödgade att hitta på en massa lögner och fantasier som de inte ens själva klarar av att vidareutveckla. Vi har ju hört det förr också, allt från att det är "knarkpengar" som finansierar SvP:s verksamhet till att judiska finansiärer sponsrar partiet. Beläggen är som vanligt dock icke-existerande och jag vågar nog med bestämdhet hävda att du inte kommer att vara den som presenterar några belägg heller.
Har jag fel? Eftersom jag är involverad både i Realisten och Framåt så blir jag ju väldigt nyfiken och perplex, minst sagt. Det är alltid fascinerande när det kommer fram gubbar ur lådan som anser sig ha bättre koll och kunskap än vi som jobbar med verksamheten på daglig basis och som dessutom tydligen har tagit del av "hemlig information" som ingen av oss andra känner till.
Med det sagt: Framöver hoppas jag verkligen att Svenskarnas parti kommer att ha råd att anställa många personer både för det politiska arbetet och för mediesatsningarna. Det är nog en nödvändighet på sikt.