2005-06-25, 23:14
Medlem
Mx2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Detta fungerade! Jag tackar ödmjukast för hjälpen, Mx2000.

Kul att höra! Skönt det löste sig.
Citera
2005-06-26, 03:37
Avslutad
:evil: Jahepp, så har man så smått börjat med att försöka lära sig lite Franska.

Une petite femme et un Cheval blanc!

Muahaha!
Citera
2005-06-26, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx2000
Kul att höra! Skönt det löste sig.

Funkade för mig också. Tackar och bockar.
Citera
2005-06-26, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av garmonbozia
Funkade för mig också.

Nice

Tur man hittade rosetta stone på nätet. Såg en svensk sida där endast Franska level 1 och 2 kostade drygt 2500 spänn var för sig. Så man sparade en slant på att ladda det om man säger så.
http://www.academica.se/sprak_franska.asp
Citera
2005-06-26, 22:35
Medlem
Mx2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Nice

Tur man hittade rosetta stone på nätet. Såg en svensk sida där endast Franska level 1 och 2 kostade drygt 2500 spänn var för sig. Så man sparade en slant på att ladda det om man säger så.

Oj, visste inte att det var så dyrt. Skönt att man har sparat en massa pengar med andra ord

Men nu vill jag se att ni verkligen använder programmet också! Ni kan ju återkomma om en vecka eller två och visa upp era nyvunna kunskaper!
Citera
2005-06-26, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mx2000
Oj, visste inte att det var så dyrt. Skönt att man har sparat en massa pengar med andra ord

Men nu vill jag se att ni verkligen använder programmet också! Ni kan ju återkomma om en vecka eller två och visa upp era nyvunna kunskaper!

Klart jag använder det. Det är ju nästintill kul att använda rosetta stone! Helt klart roligare än att sitta i skolbänken och lyssna på en hagga som ältar grammatik och ger en glosläxor. Man sitter ju förjämnan vid datorn, så det blir mycket dödtid över som man kan ägna åt rosetta stone.
Citera
2005-08-09, 12:36
Medlem
Men nääe, nu har det helt plötsligt börjat "hänga upp sig". Funkade som smort till en början, nu klarar det bara några frågor in i programmet sen hakar det sig, där det borde höras ett lite pling för rätt eller fel (när du klickar på bilden som beskrivs) hörs bara ett tickande upprepande ljud, som en hackig vinylskiva, och det går inte att fortsätta. Gäller både level 1 och 2. Har testat att installera om, men utan framgång. Nån som vet hur det kommer sig? Är ju helt oanvändbart nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in