Telefonen startar men jag kan inte aktivera den.
Hittar inte server eller kan inte ansluta till server står det.
Har provat att ansluta den till datorn och trycka home och power knapp så recovery mode går in.
Datorn och itunes har tankat in data i telefonen men samma problem återstår.