2013-08-20, 20:56
  #1
Medlem
Har sökt på forumet och hittar inget svar på vad som hänt min iphone 3gs.

Den var jailbreakad när jag köpte den begangnad.
Nu uppdaterade jag den och nu får jag inte igång den.

Tar tacksamt emot hjälp om hur jag får igång den igen.
Citera
2013-08-20, 21:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flengn1
Har sökt på forumet och hittar inget svar på vad som hänt min iphone 3gs.

Den var jailbreakad när jag köpte den begangnad.
Nu uppdaterade jag den och nu får jag inte igång den.

Tar tacksamt emot hjälp om hur jag får igång den igen.

Testa att hålla in power knappen o home knappen i 10 sek
Citera
2013-08-20, 21:17
  #3
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Testa att hålla in power knappen o home knappen i 10 sek

Detta. För jag antar att batteriet inte är så dött att inte ens ingen kräm-bilden visas?
Citera
2013-08-20, 21:39
  #4
Medlem
Telefonen startar men jag kan inte aktivera den.
Hittar inte server eller kan inte ansluta till server står det.

Har provat att ansluta den till datorn och trycka home och power knapp så recovery mode går in.
Datorn och itunes har tankat in data i telefonen men samma problem återstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in