2019-07-11, 20:03
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparrow1
Du sade samtliga judar, så svara på frågan.Judarna har procentuellt sett mycket makt. Men det betyder inte att "arier" inte har någon makt överhuvudtaget, utan arierna har också mycket makt. Varför agerar inte ariska makthavare? De beter sig ju exakt likadant som alla andra makthavare och varför får judarna skulden för allt?

Vad menar du nu? Det är väl uppenbart för alla som kan sin goepolitik att judarna har mycket mer inflytande än svenskar och danskar?
Citera
2019-07-11, 20:28
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Du sade samtliga judar, så svara på frågan.Judarna har procentuellt sett mycket makt. Men det betyder inte att "arier" inte har någon makt överhuvudtaget, utan arierna har också mycket makt. Varför agerar inte ariska makthavare? De beter sig ju exakt likadant som alla andra makthavare och varför får judarna skulden för allt?

Jag har givetvis aldrig talat om samtliga judar utan mina omdömen gäller judar som grupp. Ljug inte mer nu.

Ja, hur ska du nu trassla dig ur dina självmotsägelser. I andra sammanhang skryter du vitt och brett om hur mäktiga judar är. En mer relevant frågeställning är just hur judar använder denna makt. Fast för sådana som jag är det förstås en retorisk fråga.
Citera
2019-07-12, 00:34
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Jag har givetvis aldrig talat om samtliga judar utan mina omdömen gäller judar som grupp. Ljug inte mer nu.
Det är du som ljuger. Du skrev samtliga judar, stå för det du skriver.
Citat:
Ja, hur ska du nu trassla dig ur dina självmotsägelser. I andra sammanhang skryter du vitt och brett om hur mäktiga judar är. En mer relevant frågeställning är just hur judar använder denna makt. Fast för sådana som jag är det förstås en retorisk fråga.
Judar har en enorm makt, precis som andra intelligenta folkslag. Nu råkar judar vara intelligentast, men även arierna har snillen och mäktiga individer. Varför är dessa exakt likadana som de mäktiga judarna? Hur kan du förklara det?
Citera
2019-07-12, 00:38
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vad menar du nu? Det är väl uppenbart för alla som kan sin goepolitik att judarna har mycket mer inflytande än svenskar och danskar?
Alla danskar och svenskar är inte IQ-befriade maktlösa losers utan vissa av dem är faktiskt framgångsrika och har mycket makt. Frågan är varför de beter sig exakt likadant som de mäktiga judarna?
Senast redigerad av sparrow1 2019-07-12 kl. 00:42.
Citera
2019-07-12, 11:40
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Det är du som ljuger. Du skrev samtliga judar, stå för det du skriver.
Judar har en enorm makt, precis som andra intelligenta folkslag. Nu råkar judar vara intelligentast, men även arierna har snillen och mäktiga individer. Varför är dessa exakt likadana som de mäktiga judarna? Hur kan du förklara det?

Lögnhals. Vänligen plocka fram inlägget där jag ska ha skrivit samtliga judar.

Se där ja. Nu kom det igen. Det där judiska skrytet som blir till en bumerang i ditt ansikte när du ska kombinera det med förnekandet av judars antivita natur. För hur använder judar sin makt? We know.
Citera
2019-07-12, 19:15
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Lögnhals. Vänligen plocka fram inlägget där jag ska ha skrivit samtliga judar.
Här säger du det:
Citat:
Eh...du kanske ska ögna igenom den här tråden ifall du tror det? För i själva verket är de judar som är emot icke-vit massinvandring till vita länder väldigt lätt räknade. Judiska lobbygrupper, judisk ekonomiska intressen, judisk media och judar i allmänhet. Samtliga är de för folkmord på vita européer.
(FB) Stora tråden om judefrågan
Citat:
Se där ja. Nu kom det igen. Det där judiska skrytet som blir till en bumerang i ditt ansikte när du ska kombinera det med förnekandet av judars antivita natur. För hur använder judar sin makt? We know.
Du har fortfarande inte svarat på frågan varför kristna vita makthavare beter sig exakt likadant?
Citera
2019-07-13, 11:34
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Här säger du det:
(FB) Stora tråden om judefrågan
Du har fortfarande inte svarat på frågan varför kristna vita makthavare beter sig exakt likadant?

Gör dig inte dummare än vad du är. Jag refererade till judiska grupperingar, inte judiska individer.

Du har ägg i ansiktet efter att ha skrutit om judars enorma makt. Ert skryt kommer att bli ert fall.
Citera
2019-07-13, 14:36
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Gör dig inte dummare än vad du är. Jag refererade till judiska grupperingar, inte judiska individer.

"judar i allmänhet", vad är det för gruppering?
Citera
2019-07-13, 15:53
Medlem
Divinations avatar
Citat:
"judar i allmänhet", vad är det för gruppering?

Det uttrycket understryker ju att jag inte talar om alla judiska individer. Judar i allmänhet=judar generellt=judar som grupp.
Citera
2019-07-14, 15:19
Medlem
sparrow1s avatar
Citat:
Det uttrycket understryker ju att jag inte talar om alla judiska individer. Judar i allmänhet=judar generellt=judar som grupp.
Nja tveksamt. Och varför skulle judar i allmänhet vilja förinta alla vita icke-judar? Låter inte troligt, vad har du för bevis där?
Du har fortfarande inte svarat på frågan varför kristna vita makthavare beter sig exakt likadant som de judiska?
Citera
2019-07-15, 14:18
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Nja tveksamt. Och varför skulle judar i allmänhet vilja förinta alla vita icke-judar? Låter inte troligt, vad har du för bevis där?
Du har fortfarande inte svarat på frågan varför kristna vita makthavare beter sig exakt likadant som de judiska?

Inte det minsta tveksamt utan helt i enlighet med vedertagen grammatik. Vita européer är judars farligaste konkurrenter om makt och resurser. Svårare än så är det inte. Professor Kevin McDonald har på ett ypperligt sätt redogjort för det i sin bok ”Kritikkulturen”. Tråden handlar om judar och inte judarnas nickedockor. Där har du att svara på vad judar gör med den enorma makt som du skroderat om.
Citera
2019-07-15, 17:26
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Inte det minsta tveksamt utan helt i enlighet med vedertagen grammatik. Vita européer är judars farligaste konkurrenter om makt och resurser. Svårare än så är det inte. Professor Kevin McDonald har på ett ypperligt sätt redogjort för det i sin bok ”Kritikkulturen”. Tråden handlar om judar och inte judarnas nickedockor. Där har du att svara på vad judar gör med den enorma makt som du skroderat om.

Något som sällan diskuteras initierat, det är hur många judarna är. Bobby Fisher menade att det bor minst 20-25 miljoner judar i USA, att jämföra med officiella uppgifter för USA, som säger 5-6 miljoner.

Kanske har vi i Sverige 100.000 judar i landet, och inte 20-25.000 som man ofta hör?

Hur många är de totalt i världen, idag? Går det att ringa in på ett trovördigt sätt? Kan de vara så många som 100M(Alltså ca 5-6 ggr officiella siffror)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in