Citat:
Som sagt han har gjort ett bra jobb hitintills. Men det har förut skett att till synes seriösa individer han börjat sprida desinformation. Jag funderar exempelvis varför han har intervjuat Jon Bjerknes när det borde vara uppenbart för Adam Green att han inte kan belägga sina påståenden. En annan är att Green går ganska hårt på chabad / third temple spåret som enbart omfattar en liten minoritet av judenheten och det skulle kunna börja likna litet av en halmgubbe.
Så jag har honom under utvärdering om man säger så. Han är löst anknuten till en annan snubbe som sänder under vinjetten Blackstone Intelligence som också tillhandahåller något ojämn kvalitet på sin information.
Jag noterade att dessa två växte samtidigt som Johnny Gats kanal stängdes ned. Så man skulle kunna tänka sig att det är ett sätt att försöka ta över publik från the real deal. Man får se hur de utvecklar sig helt enkelt. Förresten har jag samma inställning till Red Ice Radio.
/Johan
Så jag har honom under utvärdering om man säger så. Han är löst anknuten till en annan snubbe som sänder under vinjetten Blackstone Intelligence som också tillhandahåller något ojämn kvalitet på sin information.
Jag noterade att dessa två växte samtidigt som Johnny Gats kanal stängdes ned. Så man skulle kunna tänka sig att det är ett sätt att försöka ta över publik från the real deal. Man får se hur de utvecklar sig helt enkelt. Förresten har jag samma inställning till Red Ice Radio.
/Johan
Alltid bra att ha en viss granskning och distans. Man skall aldrig vara naiv. Håller med.
Dock tror jag Adam Green gör så gott han kan och har är ju trots så vitt jag vet ensam/enmanshow på sin kanal vilket betyder att det är oundvikligt att han missar att bakgrundskolla vissa personer han intervjuar.
Så som Bjerkenes.
Blackstone Inellegience verkar vara en kuf.
Ja, spåret med Kushner är Mosiach och Trump kung Cyrys börjar bli tjatigt.
Det fina med Green är att har inte någon specifik politisk agenda utan verkligen ser faran med zionisterna utan att omfamna Alt Right eller Nazismen.