2014-02-13, 22:32
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Är det verkligen så att jag går miste om allt jag gjort under den här sessionen om jag lämnar samtidigt som servrarna krånglar och det inte går att spara? Fan vad dåligt om det är så. Har aldrig haft det problemet förut...
Spelet mellansparar ju kontinuerligt så det ska inte vara något problem. Eventuellt kan det du gjorde de sista 5 minuterna innan det "krasha" försvinna.
Citera
2014-02-13, 22:34
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Är det verkligen så att jag går miste om allt jag gjort under den här sessionen om jag lämnar samtidigt som servrarna krånglar och det inte går att spara? Fan vad dåligt om det är så. Har aldrig haft det problemet förut...

Risken finns. Jag själv lär förlora lite pengar bara och mina senaste inköp. Så de måste göras om, men jag slutade spela seriöst efter att felmeddelandet började ploppa upp.

Sen blev jag utskickad till singlplayer av mitt internet och kunde inte komma in igen.

Jaja, hoppas det är så att dom fixar något för att göra gta bättre.
Citera
2014-02-13, 23:08
Medlem
Kanske man kan göra rån imorgon
Citera
2014-02-13, 23:18
Medlem
Drevs avatar
Det står att jag blivit klassas som en fuskare, nu kan jag inte komma in på min gubbe..?

Det sjuka med detta är att jag inte fuskat..

Vad f*n ska jag göra nu?

Jag spelade, det stod Saving Failed sen loggades jag ut. Nu kan jag inte spela.

Kan det vara något som är konstigt eller vad tror ni?
Citera
2014-02-13, 23:30
Medlem
Smidvarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Det står att jag blivit klassas som en fuskare, nu kan jag inte komma in på min gubbe..?

Det sjuka med detta är att jag inte fuskat..

Vad f*n ska jag göra nu?

Jag spelade, det stod Saving Failed sen loggades jag ut. Nu kan jag inte spela.

Kan det vara något som är konstigt eller vad tror ni?

Sitter och spelar med två polare och exakt samma sak har hänt dem. Förmodligen är det en update på g, eller så har dem strul med servrarna. Oavsett så går det inte så bra att lira just nu!
Citera
2014-02-13, 23:35
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark
Sitter och spelar med två polare och exakt samma sak har hänt dem. Förmodligen är det en update på g, eller så har dem strul med servrarna. Oavsett så går det inte så bra att lira just nu!

Skönt att höra! Min kompis blev det nu med..

Rockstar.. Vad ska man säga..
Citera
2014-02-13, 23:42
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xery5
Vet någon något snabbt och bra sätt att få RP på? Någon av er kanske har några bra tips.
Är level 20 just nu och tycker det tar evigheter att levla upp.
Sjung en massa i duschen (om du har mic)
Citera
2014-02-13, 23:54
Medlem
Jerkstores avatar
Nu är jag inne online igen. Står att min progress kommer bli sparad så fort cloud servrarna blir tillgängliga. Skönt iaf att Roosevelt-bilen och den nya kostymen hann sparas :P
Citera
2014-02-14, 00:07
Medlem
Citat:
Nu är jag inne online igen. Står att min progress kommer bli sparad så fort cloud servrarna blir tillgängliga. Skönt iaf att Roosevelt-bilen och den nya kostymen hann sparas :P
Är det så för alla? Så inget blir förlorat alltså?
Citera
2014-02-14, 00:09
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Är det så för alla? Så inget blir förlorat alltså?
Nu funkar allt för mig bortsett från att felmeddelandet kommer ibland men försvinner lika fort. Håller säkert på att ordna upp sig.
Citera
2014-02-14, 00:36
Medlem
jeups avatar
Inte ett ända vapen kvar, fasiken vad segt...
Citera
2014-02-14, 00:50
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym

Men det bästa är olika instllningar som kommit till. Tex att man kan välja bort friendly fire. Nu blir det svårare att råka döda en vän av misstag. Förut slog man ned vänner som stod nära när man sköt...
Var ställer man in de? Att man spöar sina polare är något ja stört mig massor på tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in