2018-03-25, 16:32
Medlem
Reggaemans avatar
Jag gillar Gta Online, iallafall gjorde jag det, nu är det bara för mycket av allting...

Det är långa loadingscreens, folks som hackar fram pengar till var och varannan spelare, folk flyger runt med jetpacks, motorcyklar och jetplan och bara skapar onödigt kaos

Det åker runt lastbilar som skjuter missiler på allt och alla, det är bunkrar, hangarer och stora mansions överallt med folk som har köpt vartenda fordon med hackade pengar, åker runt med Delorians, kit och bilar som agerar som ubåtar

Allt är kaos enkelt sagt, det är för mycket.
Jag kan tycka att det är dags att Rockstar raderar mycket av specialfordonen som har släppts hittills och lägger lite krut på att addera nya områden på kartan istället fram tills att Gta 6 släpps

För oss som inte spelar 20 timmar i veckan och som faktiskt spelar utan att fuska så har man inte en chans att försvara sig mot allting som finns i spelet i nuläget vilket har gjort att jag i princip har slutat spela helt och hållet, det är inte kul längre.
Citera
2018-03-28, 09:12
Medlem
Har en fråga. En kompis köpte Gta V för Xbox One nyligen och i hans fodral fanns det en lapp med en kod son gav honom $200000 gta-dollar.

Men när jag köpte samma spel, fast som nerladdningsbar version via xboxstore (inne i xboxen via xbox live), så fick jag ingen kod? Båda är låglevlare då vi ej kunde få med oss profil och grejor från 360-versionen.

Hur kommer det sig att jag inte fick någon kod?
Citera
2018-03-28, 17:49
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Om din rank har blivit nollad anser troligtvis Rockstar att du på något vis har fuskat.
Mailade rockstar och dom återställde allt : )
Citera
2018-03-29, 00:38
Medlem
Vilket är erat favorit fordon?
Jag gillar Oppressorn, dels för att man kan snabbspawna den om man är registrerad som MC. Men älskade Deluxon otroligt mycket innan dom patchade speed-glitchen, där man kunde ta sig genom hela mappen på ~15 sek.

Pariah är också en favoritbil. Snabb som satan! (Snabbaste bilen på spelet med bra marginal innan senaste DLCn iaf)

Någon som testat den nya bilen Pegassi Tezeract?
Vad gillar ni annars Akula? Hunter? Thruster?
Citera
2018-03-29, 01:26
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Jag gillar Oppressorn, dels för att man kan snabbspawna den om man är registrerad som MC. Men älskade Deluxon otroligt mycket innan dom patchade speed-glitchen, där man kunde ta sig genom hela mappen på ~15 sek.

Pariah är också en favoritbil. Snabb som satan! (Snabbaste bilen på spelet med bra marginal innan senaste DLCn iaf)

Coquette Classic
Snygg, skön att köra och har ett ok motorljud
Citera
2018-03-31, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag gillar Gta Online, iallafall gjorde jag det, nu är det bara för mycket av allting...

Det är långa loadingscreens, folks som hackar fram pengar till var och varannan spelare, folk flyger runt med jetpacks, motorcyklar och jetplan och bara skapar onödigt kaos

Det åker runt lastbilar som skjuter missiler på allt och alla, det är bunkrar, hangarer och stora mansions överallt med folk som har köpt vartenda fordon med hackade pengar, åker runt med Delorians, kit och bilar som agerar som ubåtar

Allt är kaos enkelt sagt, det är för mycket.
Jag kan tycka att det är dags att Rockstar raderar mycket av specialfordonen som har släppts hittills och lägger lite krut på att addera nya områden på kartan istället fram tills att Gta 6 släpps

För oss som inte spelar 20 timmar i veckan och som faktiskt spelar utan att fuska så har man inte en chans att försvara sig mot allting som finns i spelet i nuläget vilket har gjort att jag i princip har slutat spela helt och hållet, det är inte kul längre.

Japp, håller med. Men det är ju likadant med nästan alla onlinespel tyvärr. Dom borde lägga lite krut på att stänga av folk som fuskar. Det skulle dom tjäna på i längden tror jag.
Citera
2018-03-31, 16:21
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si

Pariah är ju en fantastisk bil upptäckte jag rätt nyligen efter att ha fått spö i ett par race av spelare med just den.
Lätt den skönaste att köra i hela spelet enligt mig. Jävla bra fart på den med.
Citera
2018-03-31, 16:55
Medlem
Är det värt och starta om?

Kör gta just nu på gammal konsol och funderar på att köpa ny. Har förstått att jag inte kan föra över min gamla profil. Är ändå på level 186 och har köpt det mesta och kört alla uppdrag.
Finns det utökade uppdrag på nya? Menar inte heist utan mindre?
Är det värt och börja om?
Citera
2018-04-01, 01:11
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Vad kommer efter pacific standard heist i gta 5 x box 360? Precis klarat rånet och den eviga resan till Canyon.
Citera
2018-04-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingofwestcoast
Vad kommer efter pacific standard heist i gta 5 x box 360? Precis klarat rånet och den eviga resan till Canyon.

Inget alls. Det är sista tyvärr
Citera
2018-04-01, 13:33
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Inget alls. Det är sista tyvärr
Tråkigt : /
Citera
2018-04-03, 16:30
Medlem
Går det att få slut på bränsle/skjuta hål i tank med läckage som följd, på gta v online (xbox one)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in