2015-09-12, 23:35
Medlem
Vilgotaans avatar
Är det värt ett köp på GTA 5 på PC när man har det på PS4??
Citera
2015-09-13, 00:23
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgotaan

Förstår inte riktigt, varför ska du göra det?
Citera
2015-09-13, 01:42
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Citat:

Nej slöseri på pengar. Iallafall om du inte har en anledning som att dina polare lirar PC, annars förstår jag inte varför du skulle göra det?
Menmen om budget inte är ett problem för dig så kan du väl göra det men anser själv att det är onödigt.
Citera
2015-09-13, 16:32
Medlem
15APRILs avatar
Vad kommer den nya updaten på tisdag innehålla?
Citera
2015-09-13, 17:11
Medlem
Pattsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Vad kommer den nya updaten på tisdag innehålla?

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52497/the-gta-online-freemode-events-update-coming-next-week

Jag tycker Hunt the beast verkar kul.
Citera
2015-09-14, 01:25
Medlem
Tjena.
Är typ helt grön på gta v och har ett par funderingar..
Har kört lite story mode, ca 35%. Gick sen över och lirade lite online, level 6 nu vet ni ??
Men, sen när jag återvände till story mode så hade jag fått ett garage till alla tre gubbarna där jag kan välja bland en mängd olika bilar och mc, kan hämta helikoptrar på plattan och har fått en massa vapen också?!
Det mest störiga är att Lester har försvunnit, kan jag inte forsätta på story mode nu för att jag börjat online?? eller är det för att jag inte träffat honom online än?? verkar sjukt att det ska fördärva story mode läget bara för att man lirar lite online.. någon som vet nåt om detta?
Citera
2015-09-14, 01:32
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertberg
Tjena.
Är typ helt grön på gta v och har ett par funderingar..
Har kört lite story mode, ca 35%. Gick sen över och lirade lite online, level 6 nu vet ni ??
Men, sen när jag återvände till story mode så hade jag fått ett garage till alla tre gubbarna där jag kan välja bland en mängd olika bilar och mc, kan hämta helikoptrar på plattan och har fått en massa vapen också?!
Det mest störiga är att Lester har försvunnit, kan jag inte forsätta på story mode nu för att jag börjat online?? eller är det för att jag inte träffat honom online än?? verkar sjukt att det ska fördärva story mode läget bara för att man lirar lite online.. någon som vet nåt om detta?
Du har låst upp tilläggen som tillkommit med DLC-släppen, som är gratis för alla spelare. Alla karaktärer får varsitt garage (Jag tror man får de gratis om man registrerar sitt Social Club-konto online).

Var Lester har tagit vägen kan jag däremot inte svara på. Har du kollat på samtliga karaktärer? Det kan hända att han bara är tillgänglig för en av dem.
Citera
2015-09-14, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Du har låst upp tilläggen som tillkommit med DLC-släppen, som är gratis för alla spelare. Alla karaktärer får varsitt garage (Jag tror man får de gratis om man registrerar sitt Social Club-konto online).

Var Lester har tagit vägen kan jag däremot inte svara på. Har du kollat på samtliga karaktärer? Det kan hända att han bara är tillgänglig för en av dem.

Aha! Tack för svaret!
Jo han var ju bara tillgänglig för Franklin och ja, jag har även kollat de andra.. har bara gjort 2 assassination så han borde ju finnas kvar, det gjorde han vid sista "saven" innan jag började med online.. Det står även att Franklin har 1 uppdrag att utföra men när jag väljer honom så finns det inget att göra.. får väl glida runt lite och se vad som händer..

Sen.. vad tycker du om crews, är det nåt man bör gå med i/skapa? eller det går bra att köra som free agent? Hade kanske varit kul att köra med andra, men känner mig inte jättebekväm med mikrofonen.
Citera
2015-09-14, 11:37
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Förstår inte riktigt, varför ska du göra det?
Har det på PS4 och PC. Jag har inte startat GTA på PS sen jag köpte det på PC. Den största anledningen är 60 fps och att det är mer skills på pc då det är free aim. Dessutom kan du modda sönder på PC vilket är ett stort plus

Annars är det i princip samma spel.
Citera
2015-09-14, 12:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertberg
Aha! Tack för svaret!
Jo han var ju bara tillgänglig för Franklin och ja, jag har även kollat de andra.. har bara gjort 2 assassination så han borde ju finnas kvar, det gjorde han vid sista "saven" innan jag började med online.. Det står även att Franklin har 1 uppdrag att utföra men när jag väljer honom så finns det inget att göra.. får väl glida runt lite och se vad som händer..

Sen.. vad tycker du om crews, är det nåt man bör gå med i/skapa? eller det går bra att köra som free agent? Hade kanske varit kul att köra med andra, men känner mig inte jättebekväm med mikrofonen.
Det går absolut att spela utan något Crew. Jag har själv gjort det sedan spelet först släpptes till PS3.
Citera
2015-09-14, 18:32
Bannlyst
Fan det är Shark Cards som förstör spelet Om det hade varit bättre utdelning på pengar så hade det varit lite bättre. Känns som man bara samlar bilar som man aldrig kör och heist känns så dåligt gjorda, har inget behov att spela heist det tar evigheter att spela. Dem skulle haft en månads summa man betalar istället för uppdateringar och inte Shark cards
Citera
2015-09-14, 18:34
Bannlyst
Citat:
Nej det finns inga bra mods på PC och man blir bannad om man spelar online med dem!
Kanske vänta tills det kommit någon riktigt bra mod!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in