2015-01-04, 05:28
Bannlyst
KuK har lirat hela natten utan strul men nu för senaste timmarna så får jag connection problems och blir utloggad från PSN ... FAN

Antar att ni sover?

lirar i Norrköping.
Citera
2015-01-04, 09:27
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4LLS
KuK har lirat hela natten utan strul men nu för senaste timmarna så får jag connection problems och blir utloggad från PSN ... FAN

Antar att ni sover?

lirar i Norrköping.

Jag lirade vid 05-06 ungefär och hade samma problem, typ var femte gång jag skulle köra mission funkade det, annars utkastad p.g.a. unknown network error. Ska kolla om det funkar bättre nu.
Citera
2015-01-04, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stayblack
Jag lirade vid 05-06 ungefär och hade samma problem, typ var femte gång jag skulle köra mission funkade det, annars utkastad p.g.a. unknown network error. Ska kolla om det funkar bättre nu.

Mitt gav med sig efter jag skrivit posten, stängde av för en halvtimma sedan.

Spelade hela natten och hade bara 4-5 tillfällen i morse när jag blev utkastad så man ska väl inte gnälla, men det är frustrerande just då
Citera
2015-01-04, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B4LLS
Mitt gav med sig efter jag skrivit posten, stängde av för en halvtimma sedan.

Spelade hela natten och hade bara 4-5 tillfällen i morse när jag blev utkastad så man ska väl inte gnälla, men det är frustrerande just då

Jepp, gnälla är det sista du ska göra för du har tur. Jag har inte kunnat spela i över 10 minuter sedan jag köpte spelet när det kom ut. Har försökt allt men inget funkar, blir disconnectad hela tiden. 100/10 mbps internet.
Citera
2015-01-04, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
Jepp, gnälla är det sista du ska göra för du har tur. Jag har inte kunnat spela i över 10 minuter sedan jag köpte spelet när det kom ut. Har försökt allt men inget funkar, blir disconnectad hela tiden. 100/10 mbps internet.

Nedrigt, jag törs inte kolla hur många timmar jag har online på det här jävla spelet

Kollade lite stats för någon månad sedan men klickade ner när jag såg att jag hade varit jagad av polisen när jag åkt i bil i över en timma inte sammanlagt alltså utan vid ett tillfälle

Edit: För några månader sedan var det värre då var det segt slött och man åkte ur hela tiden... slutade spela då... men det har blivit bättre nu.

Edit2: Jeeeez vad jag yrar ... lite sömn kanske.
Senast redigerad av B4LLS 2015-01-04 kl. 10:44.
Citera
2015-01-04, 14:13
Medlem
fifafjantens avatar
Jag har GTA V på både PS3 och PS4, jag kör med "samma" konto på båda och jag märkte nu när jag och en kompis skulle köra på båda samtidigt men då är det ett problem med att jag kommer tillbaka till offline och på PS4 så disconnecta jag till offline men då började storyn om så jag kom till första missionent. Det är också så att jag blir själv på servern efter ett tag då det står att alla leftar. och detta inträffar på båda konsolerna.

Är det problem att köra båda samtidigt eller är det bara att EA har lite strul? (för har aldrig haft problem tidigare speciellt inte på PS4 med disconnecting och att alla leftar på serven)

Tacksam för svar!
Citera
2015-01-04, 14:29
Medlem
Jerkstores avatar
Hur hostar jag en sån där playlist med dubbel rp och cash? Man ska väl inte behöva joina via loadingscreen i början varje gång?
Citera
2015-01-04, 15:44
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Hur hostar jag en sån där playlist med dubbel rp och cash? Man ska väl inte behöva joina via loadingscreen i början varje gång?
Du går in i menyn. Jobs-playlists-host. Simple as that.
Citera
2015-01-04, 16:22
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Du går in i menyn. Jobs-playlists-host. Simple as that.
Hmm... Hittar det inte. Får inte upp någon Feautred playlist som ger dubbel rp och cash i helgen.
Citera
2015-01-04, 21:25
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Hmm... Hittar det inte. Får inte upp någon Feautred playlist som ger dubbel rp och cash i helgen.
Ber om ursäkt. Hade fel. Det är meny-online-playlists
Hittar den inte heller.
Vad heter den jävla playlisten ens?
Citera
2015-01-04, 21:49
Medlem
Hur länge håller playlisten på? är den bra? inte kört nån men kan man köra enbart typ race som är i playlisten och få x2 cash och rp istället för hela paylisten?
Citera
2015-01-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Ber om ursäkt. Hade fel. Det är meny-online-playlists
Hittar den inte heller.
Vad heter den jävla playlisten ens?

Du får ta quick job join playlist och hoppas att det är den. knappt nån som kör ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in