2014-12-13, 10:47
Medlem
Jerkstores avatar
Vad är den bästa utdelningen ni fått på ett race/mission? Körde Stock market crash mot 14 andra igår. 8 varv och jag vann. Fick 34.9k och 5k RP. Helt sjukt, haha. Aldrig fått så mycket.
Citera
2014-12-13, 10:53
Medlem
stayblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Vad är den bästa utdelningen ni fått på ett race/mission? Körde Stock market crash mot 14 andra igår. 8 varv och jag vann. Fick 34.9k och 5k RP. Helt sjukt, haha. Aldrig fått så mycket.

Det var inte dåligt! Trist om man inte vinner bara, personligen är jag usel på race Säkraste pengarna i mina ögon borde vara någon enklare Survival som går snabbt att beta av om man är fyra pers. Jag brukar passa på att sno åt mig småpengar och ammo.

Fråga: Någon som känner till en metod för att hitta (alltså söka på namn och/eller skapare) och bokmärka en Playlist?
Citera
2014-12-13, 15:08
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Körde 6 varv på Stock Market Crash tidigare i dag och fick $7000 per race.

Ser fram emot den stora juluppdateringen den 23:e. Ni som har PS4/Xbone får mer än gärna dela med er av bilder på både snö och den nya exklusiva inredningen för next-gen.
https://www.youtube.com/watch?v=9eDscixGTik
Senast redigerad av Mogaku-san 2014-12-13 kl. 15:10.
Citera
2014-12-13, 16:41
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Körde 6 varv på Stock Market Crash tidigare i dag och fick $7000 per race.

https://www.youtube.com/watch?v=9eDscixGTik
Hur många mötte du då? Man får mer RP och Cash ju fler man spelar emot. Racet efter det jag vann nästan 35k på så var vi 10 pers. Då vann jag och fick 19.5k.
Citera
2014-12-13, 16:55
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Hur många mötte du då? Man får mer RP och Cash ju fler man spelar emot. Racet efter det jag vann nästan 35k på så var vi 10 pers. Då vann jag och fick 19.5k.
Jag körde mot tre-fem personer.
Citera
2014-12-13, 20:43
Medlem
Rackkartygarns avatar
Jag undrar hur man hittar roliga stunts eller race att göra online? Alltså typ en playlist.
Senast redigerad av Rackkartygarn 2014-12-13 kl. 20:56.
Citera
2014-12-14, 23:12
Medlem
Mogaku-sans avatar
Är det riskfritt att köpa shark cards? Nog för att jag föredrar att få pengar via race och andra uppdrag framför att fuska genom att köpa till mig lossas pengar. Säg att jag köper det på $500,000 som kostar 70 kr. Kan jag vara säker på att jag får de pengarna på direkten?
Citera
2014-12-14, 23:14
Medlem
Nattriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Är det riskfritt att köpa shark cards? Nog för att jag föredrar att få pengar via race och andra uppdrag framför att fuska genom att köpa till mig lossas pengar. Säg att jag köper det på $500,000 som kostar 70 kr. Kan jag vara säker på att jag får de pengarna på direkten?

Ja, det kan du vara helt lugn på. Pengarna finns direkt på ditt onlinekonto efter genomförd transaktion.
Citera
2014-12-14, 23:52
Medlem
OnTheWeeds avatar
Har snön kommit än? Och ser den lika ful ut detta året? Minns att det var rätt jobbigt för ögonen med allt det vita och såg rätt slarvigt ut.
Citera
2014-12-15, 00:04
Medlem
Nattriddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Har snön kommit än? Och ser den lika ful ut detta året? Minns att det var rätt jobbigt för ögonen med allt det vita och såg rätt slarvigt ut.

Har inte varit inloggad på ett tag, men vad jag förstått så skulle det väl inte hända något med snön förrän den 23 december?
http://youtu.be/9eDscixGTik

Fick också intrycket av att det endast skulle snöa en dag. Det ska jag dock inte påstå är helt säkert för det är lätt att läsa fel kommentarer eller "tips" och "information".
Citera
2014-12-16, 02:24
Medlem
Ja vill spela andra personers race, som dom har byggt. Hur gör man de?
Citera
2014-12-16, 15:20
Medlem
Jerkstores avatar
Något konstigt hände med mitt online för några dagar sedan. Hade stängt av det som vanligt kvällen innan och när jag satte på det dagen därpå så ville den att jag skulle justera Rockstarmärket och köra igenom prolouge för att kunna komma in online. Stängde av och satte på tills jag kunde gå in online utan att den frågade om det här. När jag väl kom in hade alla mina inställningar återställts till default. Vehicle camera, vapensikte, drive-by controls, inställningen om att man kommer in online utan att behöva trycka på fyrkant när den laddar samt några andra inställningar som jag inte kommer ihåg på rak arm.

Trodde för en sekund att jag hadd blivit av med min karaktär innan jag lyckades komma in. Har läst att det hänt andra. Konstigt att alla inställningar hade återställts och det är mycket som jag inte justerat tillbaka än (aim sensitivity exempelvis).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in