2014-05-22, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Vad trevligt det är nu när alla fuskare verkar fått sin level nerdragen.

Nu ser man sällan någon över 400.
Några tio:r till så jäklar så är man 400!
Citera
2014-05-22, 10:21
Medlem
Ratis avatar
Vad har det tagit åt folk egentligen. Senaste 5 gångerna jag kört Rooftop Rumble har det blivit fail 4 gånger på grund av att någon kastat C4 på bilen man ska stjäla dokumenten från.

Tänkte bara påpeka att det är bra att köpa snacks och käka under uppdragen vilket gör att man fyller på energi. Samt att det faktiskt går att köpa flera body armors som man kan lagra i sin inventory. Kan också vara hjälpsamt i uppdrag.
Verkar som att långt i från alla känner till detta.

Har spelat 20 minuter idag och har redan hunnit bli utkastad från servern 2 gånger och ett uppdrag som bara stått och laddat och laddat utan att det händer något. Och nu har jag dessutom kabeln inkopplad så det är inte mitt internet som strular. Tålamodet tar snabbt slut.
Senast redigerad av Rati 2014-05-22 kl. 10:38.
Citera
2014-05-22, 11:52
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Vad har det tagit åt folk egentligen. Senaste 5 gångerna jag kört Rooftop Rumble har det blivit fail 4 gånger på grund av att någon kastat C4 på bilen man ska stjäla dokumenten från.

Tänkte bara påpeka att det är bra att köpa snacks och käka under uppdragen vilket gör att man fyller på energi. Samt att det faktiskt går att köpa flera body armors som man kan lagra i sin inventory. Kan också vara hjälpsamt i uppdrag.
Verkar som att långt i från alla känner till detta.

Har spelat 20 minuter idag och har redan hunnit bli utkastad från servern 2 gånger och ett uppdrag som bara stått och laddat och laddat utan att det händer något. Och nu har jag dessutom kabeln inkopplad så det är inte mitt internet som strular. Tålamodet tar snabbt slut.

Du får väl välja de du kör med bättre, och nu när fuskade RP börjar försvinna ser man ju vilka som är erfarna på riktigt. Bara kicka ut idioterna.

Eller ännu hellre, kör med kompisar som du vet kan uppdragen och hur de fungerar.
Citera
2014-05-22, 12:15
Bannlyst
https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/201858928

Har ju då varit redan, men för den (ps3) som undra varför det strula i morse

/J
Senast redigerad av Jeff567 2014-05-22 kl. 12:21. Anledning: glömde klicka posta
Citera
2014-05-23, 10:06
Medlem
Ratis avatar
Har blivit många arga mail till Rockstar nu. Detta är under all kritik. GTA V Online har strulat sedan dag 1 och amatörerna verkar inte göra någonting åt saken. Dom får sina pengar och skiter fullständigt i resten. Jag har betalat dyra pengar för detta och förväntar mig att det ska fungera.
Citera
2014-05-23, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Har blivit många arga mail till Rockstar nu. Detta är under all kritik. GTA V Online har strulat sedan dag 1 och amatörerna verkar inte göra någonting åt saken. Dom får sina pengar och skiter fullständigt i resten. Jag har betalat dyra pengar för detta och förväntar mig att det ska fungera.

Kör du trådat eller trådlöst till din konsol?
Själv har jag inte haft några problem med Online delen förutom just dom 10 första dagarna när alla servrar var överbelastade.
Lite nätverks problem efteråt också men det var eget fel pga att jag körde via WLAN och hade konsolen på ett ställe med halvtaskig wlan täckning. Bytte sen till trådat och har fungerat utan problem sedan.

Om du inte har möjlighet att dra en kabel från router/modem så kan jag rekommendera dessa
Zyxel PLA4201 500Mbps... Kör ps3 + gaming pc via en sån och en gigabit switch och allt fungerar utmärkt.
Ingen ökad responstid eller tappad internet hastighet.
Citera
2014-05-23, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Kör du trådat eller trådlöst till din konsol?
Själv har jag inte haft några problem med Online delen förutom just dom 10 första dagarna när alla servrar var överbelastade.
Lite nätverks problem efteråt också men det var eget fel pga att jag körde via WLAN och hade konsolen på ett ställe med halvtaskig wlan täckning. Bytte sen till trådat och har fungerat utan problem sedan.

Om du inte har möjlighet att dra en kabel från router/modem så kan jag rekommendera dessa
Zyxel PLA4201 500Mbps... Kör ps3 + gaming pc via en sån och en gigabit switch och allt fungerar utmärkt.
Ingen ökad responstid eller tappad internet hastighet.

Jag kör med kabel och har portforwdat ip´n till PS3t och har en jävla massa problem!
Citera
2014-05-23, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADM4N
Jag kör med kabel och har portforwdat ip´n till PS3t och har en jävla massa problem!

Testa med att låsa ip till ps3an med hjälp av ps3ans mac-adress och sätt dmz mot den ipn.
Kanske det hjälper.
Citera
2014-05-23, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Testa med att låsa ip till ps3an med hjälp av ps3ans mac-adress och sätt dmz mot den ipn.
Kanske det hjälper.

Jag har gjort det!

Här är en guide som ni med problem kan testa men som tyvärr inte gjorde någon skillnad för mig https://www.youtube.com/watch?v=H7IG_uXUvG0
Senast redigerad av MADM4N 2014-05-23 kl. 14:59.
Citera
2014-05-23, 18:15
Medlem
RivenFlushs avatar
Är sugen på att ta upp detta och lira lite nu i helgen - lirar på PS3. Sett att det finns något FB crew men hittar det inte, skulle vilja grinds lite med svenskar.
Citera
2014-05-24, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADM4N
Jag har gjort det!

Här är en guide som ni med problem kan testa men som tyvärr inte gjorde någon skillnad för mig https://www.youtube.com/watch?v=H7IG_uXUvG0

Hmm... Vad har du för typ av anslutning? Fiber, kabel etc etc? Vad får du för NAT type på konsolen om du kör internet testet? Hur snabbt nät har du? Har du andra spel som fungerar felfritt?
Testa stänga av eller koppla från alla andra enheter du har kopplade till routern och se om det hjälper.
Citera
2014-05-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RivenFlush
Är sugen på att ta upp detta och lira lite nu i helgen - lirar på PS3. Sett att det finns något FB crew men hittar det inte, skulle vilja grinds lite med svenskar.

Finns flera, sök på rockstar social club
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in