Citat:
Ursprungligen postat av alice underland
att kalla den här typen av pajkastning debatt tycker jag är att smickra sej själv.
Om du inte känner att dina argument räcker till så kan du ju alltid skutta tillbaka till feminetik och förvandlas till Deandra igen. Där slipper du såväl pajkastning som motargument.
Att kladda ner trådarna här med inlägg om att du tycker allt är skit med Flashback ger ingenting för någon, de som är mot feminism blir bara mer mot feminism när de ser dina inlägg så du kan helt enkelt gå bort och rätta in dig i ledet med Eva Lundgren och alla andra puckon som ger feminismen ett dåligt rykte.
Det finns folk här i båda läger som enbart är ute efter pajkastning, vilka utav antifeministerna jag menar kan du nog lista ut, men du ska veta att ditt beteende är precis lika illa. Enda skillnaden är att du står på andra sidan stängslet. Du förstör debatten lika mycket som dom du klankar ner på.
EDIT: Tar tillbaka lite av det jag sagt eftersom jag såg att du faktiskt debatterade på en bra nivå i en annan tråd. Men mina ord är kanske nåt att tänka på ändå.
Se dessutom till att locka hit lite mer feminister från feminetik, alla gynnas om snedfördelningen mellan feminister och antifeminister minskas i detta forum.