2013-08-07, 05:39
Bannlyst
Går igenom samma sak nu. Men jag har inte börjat referera till henne som mitt ex ännu. Man lever väl på något slags hopp om att det kommer lösas. Men jag har legat sömnlös hela natten för att jag tänker så mycket på henne. Det är väldigt svårt att bara koppla av och tänka på annat. Men det går nog bättre och bättre med tiden allt eftersom, TS.
Citera
2013-08-07, 07:26
Medlem
-vaas-s avatar
Det är säkert oxytocin eller något som håller på går ur kroppen - relationer gör en hög och korkad - sen när de är över tänder man av ett tag innan kroppen är återbalanserad och då får man problem att slappna av.
Citera
2013-08-07, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnderbaraNorrland
Hatar denna känsla och lider verkligen med dig!

Något jag har lärt mig är att om du känner som du gör så gör du det bara värre när du grubblar när du egentligen ska sova. Kan rekommendera att vandra ut i skogen, gå en sväng på stan eller vad du nu har i din närhet. Sedan när du känner dig tillräckligt trött i kropp och själ vandrar du hemåt och sover.

Hoppas de går bra för dig!
Jag hatar den också. Jaa jo det blir ju värre då. men ja är för mörkrädd för att gå ut själv i natten

Citat:
Ursprungligen postat av Frilansmongo
Dra en runk! Jag vet att det kanske låter dumt. Men jag låt skinnhissen gå det hjälper....Tro mig. Återkom gärna med dina tankar efter eventuell utlösning.
haha jo det kanske det är men nu är jag ju tjej o inte kille. blir svårare då
Citera
2013-08-07, 12:00
Medlem
Pixelknights avatar
Brukade du sova i samma säng som din sambo? I så fall är det nog det som är den största orsaken, att du numera sover ensam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in