2013-08-06, 21:35
Medlem
Idioten456s avatar
Shonken!

Hur upplever ni skillnaden mellan hur blatte tjejer flörtar och hur svenska tjejer flörtar med er? Själv tycker jag blatte tjejer är lite mer framåt och på lite mer aggressiva vilket jag personligen gillar hos tjejer. Sen upplever jag svenska tjejer att dom kanske flörtar lite på avstånd att dom kan sitta och titta på en tills man går fram eller frågar om det är något dom vill. Vilket kan både vara roligt och kanske lite jobbig bros på hur dom gör det.

Hur upplever ni skillnaderna?
Citera
2013-08-06, 21:39
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Menar du att blattetjejer är mer desperata? Så skulle jag sammanfatta det.
Svenska tjejer vill ha det bästa och behöver då inte smeka skrevet på alla som går förbi, istället väntar de på att någon ska ta initiativet.

Det har ju rötter i kulturella skillnader som kan ses senare i livet också. (Hur många svenska tjejer blir bortgifta?)
Citera
2013-08-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullahSvensson
Menar du att blattetjejer är mer desperata? Så skulle jag sammanfatta det.
Svenska tjejer vill ha det bästa och behöver då inte smeka skrevet på alla som går förbi, istället väntar de på att någon ska ta initiativet.

Det har ju rötter i kulturella skillnader som kan ses senare i livet också. (Hur många svenska tjejer blir bortgifta?)

Hahahahahahahahahahaha, hur mycket får man ljuga på flashback? Glöm att blattetjejer skulle ta initiativ nånsin.
Ja skulle säga tvärtom. Så som svenska killar raggat på mig tror jag inte att de nånsin raggat på svenska tjejer. När killen raggar så tydligt besvarar jag hans signaler lika tydligt, jag är inte desperat.
Citera
2013-08-06, 23:10
Bannlyst
Gillar jag någon så går jag rak på sak om det och inte håller det för mig själv.
Jag brukar vara ärlig.
Det är inte så att jag flörtar med alla utan bara män jag dras till och vet att mannen har gett mig samma signaler tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in