Citat:
Och vad är den "större kärleken"? Kan du svara på det,utan att hitta på eller gissa? Om du ändå gissar och söger att den större kärleken är Gud,så är det ju Gud som skapat homosexualitet. Och jag antar att du inte tror på allt i bibeln,så dom som skrev den kanske ljuger om vad Gud anser om homosexualitet. Många andra regler och bud har vi ju förstått att dom inte passar in i ett modernt samhälle. Fast du kanske tycker vi ska pådyvla slaveri till barnen på dagis?
Jag har faktiskt INTE sagt att homosar bör/måste ändra sin sexuella läggning. Läs igen.
Man KAN ändras om man öppnar sitt hjärta för den större kärleken. Man kommer antagligen "trilla dit" igen, liksom en alkoholist har den risken. Men, man bör väl sträva mot ljuset, anser jag. Inte för att jag eller nån annan säger att "det är fel på dig", utan för sin egen skull, för man kanske har insett att det är det enda vettiga valet.
Du och folk som dig har helt enkelt FEL i frågan, och era skygglappar hjälper inte.
Det kan enkelt bevisas. Ta t.ex. en mor som vill ha sex med sin son. "Djuren gör det." "Det skadar ingen." "De är födda med sin läggning". Varför inte låta dem gifta sig, finns det NÅN anledning varför de inte ska få gifta sig? Att deras barn kanske får genetiska fel innebär att de kanske avråds från att få barn genetiskt, det gör ju homosarna.
Tycker vi att homosex nåt vi ska uppmuntra kan vi ju lika gärna uppmuntra allt möjligt annat vara "naturligt" enligt det synsättet.
Ni ger just homosex en gräddfil, för ni har fått för er att det helt enkelt är en "alternativ kärlek". FEL.
Som jag sa tidigare, kärleken finns i det som är GOTT och NÖDVÄNDIGT.
Vi uppmuntrar inte kärlek till det som är substitut.
Uppmuntrar man kärlek till substitut uppmuntrar man även allt möjligt annat omoraliskt som förekommer i homokretsar, vilket han i min video beskrev en del av. Satansdyrkare, hatiska personer, själviska, psykiskt störda, etc, allt detta ser du i homokretsar OM du nu hade erfarenhet av dem vilket du inte har -- liksom alla homovurmare. Det enda homodyrkandet har gemensamt är hatet mot "heterosamhället" och deras starka begär att krossa familjevärderingar och normer. I slutändan leder detta bara till förfall.
Jag vet det -- du vet det inte än. Dröm på i ditt inskärmade medelklassliv, att med lite mer rättigheter blir samhället perfekt. Dröm så länge ni kan.
Själv är mina åsikter så föraktade att jag måste gå under jorden. Jag är oviktig.
Tråkigt jag måste beskriva det i sådana här basala termer för er som om ni vore barn, men nuförtiden måste man det. Religionerna har dock i tusentals år informerat oss om den sanna vägen, så jag kommer inte med något nytt. Även utanför kristendom har man aldrig haft vurmeri för att kalla homosex en "alternativ livsstil" i något av de förnuftiga samhällena.
Man KAN ändras om man öppnar sitt hjärta för den större kärleken. Man kommer antagligen "trilla dit" igen, liksom en alkoholist har den risken. Men, man bör väl sträva mot ljuset, anser jag. Inte för att jag eller nån annan säger att "det är fel på dig", utan för sin egen skull, för man kanske har insett att det är det enda vettiga valet.
Du och folk som dig har helt enkelt FEL i frågan, och era skygglappar hjälper inte.
Det kan enkelt bevisas. Ta t.ex. en mor som vill ha sex med sin son. "Djuren gör det." "Det skadar ingen." "De är födda med sin läggning". Varför inte låta dem gifta sig, finns det NÅN anledning varför de inte ska få gifta sig? Att deras barn kanske får genetiska fel innebär att de kanske avråds från att få barn genetiskt, det gör ju homosarna.
Tycker vi att homosex nåt vi ska uppmuntra kan vi ju lika gärna uppmuntra allt möjligt annat vara "naturligt" enligt det synsättet.
Ni ger just homosex en gräddfil, för ni har fått för er att det helt enkelt är en "alternativ kärlek". FEL.
Som jag sa tidigare, kärleken finns i det som är GOTT och NÖDVÄNDIGT.
Vi uppmuntrar inte kärlek till det som är substitut.
Uppmuntrar man kärlek till substitut uppmuntrar man även allt möjligt annat omoraliskt som förekommer i homokretsar, vilket han i min video beskrev en del av. Satansdyrkare, hatiska personer, själviska, psykiskt störda, etc, allt detta ser du i homokretsar OM du nu hade erfarenhet av dem vilket du inte har -- liksom alla homovurmare. Det enda homodyrkandet har gemensamt är hatet mot "heterosamhället" och deras starka begär att krossa familjevärderingar och normer. I slutändan leder detta bara till förfall.
Jag vet det -- du vet det inte än. Dröm på i ditt inskärmade medelklassliv, att med lite mer rättigheter blir samhället perfekt. Dröm så länge ni kan.
Själv är mina åsikter så föraktade att jag måste gå under jorden. Jag är oviktig. Tråkigt jag måste beskriva det i sådana här basala termer för er som om ni vore barn, men nuförtiden måste man det. Religionerna har dock i tusentals år informerat oss om den sanna vägen, så jag kommer inte med något nytt. Även utanför kristendom har man aldrig haft vurmeri för att kalla homosex en "alternativ livsstil" i något av de förnuftiga samhällena.