2005-06-19, 00:32
Medlem
Är det någon som vet om man kan ladda hem "Necronomicon" eller "The Unsacred texts of the koton" gratis som ebook på internet? Om inte, finns det några andra bra böcker av denna natur eller är dessa de absolut bästa?

//Groomie
Citera
2005-06-19, 00:45
Medlem
demiurgen_s avatar
Necronomicon är ett fiktivt verk av H.P Lovecraft. Jag tror det finns några böcker som heter Necronomicon utöver den H.P Lovecraft själv författade men det de har gemensamt är att de är skönlitteratur. H.P Lovecrafts bok är en novelsamling. Så om du letar efter den riktiga Necronomicon av den galne araben så förbered dig på att bli besviken, den finns inte
Citera
2005-06-19, 01:17
Medlem
Okej, jag är helt ny på det här området men jag fick höra att dessa två böcker var värda att läsa men speciellt "Koton". Finns det någon som känner till om man kan ladda ner den gratis? Om inte, finns det någon som kan rekomendera någon annan bok inom ämnet som håller samma standrad som den?

//Groomie
Citera
2005-06-19, 17:50
Medlem
Humm, Necronomicon är ju uppenbarligen helt påhittad av H.P Lovecraft, men känner någon till någon annan ockult bok som ej är fiktiv som Necronimocon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in