2013-08-01, 19:34
Medlem
f0cuss avatar
Är jag den enda som inte ser det attraktiva? Det där är övervikt i mina ögon.
Vart dem finns? Ptja, sväng förbi den lokala pizzerian.
Citera
2013-08-01, 19:35
Medlem
Otems avatar
Måste säga att det är nice med mer kött på kroppen, men vet nog inte om jag skulle vilja
bli tillsammans med någon sån.
Citera
2013-08-01, 20:01
Medlem
Cerises avatar
Tycker ni att sista tjejern var överviktig, jag tycker hon såg ganska normal ut
Citera
2013-08-01, 20:03
Medlem
franges avatar
Mötesplatsen.se har på tok för många fläskberg och otränade, där är det lätt att hitta de som benämner sig med "lite rund kroppsbyggnad" eller "rundare kroppsbyggnad"...
Citera
2013-08-01, 20:06
Bannlyst
Ja dom såg kramgoa ut. Finns ju överallt skulle jag vilja påstå och klart det finns ett gäng varje gång på klubben så du får nog börja spana lite mer noggrant.
Citera
2013-08-01, 20:16
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerise

Verkligen.
Citera
2013-08-01, 20:18
Medlem
iSees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Är jag den enda som inte ser det attraktiva? Det där är övervikt i mina ögon.
Vart dem finns? Ptja, sväng förbi den lokala pizzerian.

Nej, du är inte ensam. Det där är solklar övervikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cerise

Haha, skojar du?
Senast redigerad av iSee 2013-08-01 kl. 20:21.
Citera
2013-08-01, 20:30
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSee
Nej, du är inte ensam. Det där är solklar övervikt.
Skönt. Märk väl att det är kvinnor som påstår att dessa bildkvinnor är "normalviktiga". Det är synd att man ska se en överviktig kvinna som normal och en smal som anorektiker. Allt för att rädda sitt eget skinn (läs: sin egen feta kropp)
Citera
2013-08-01, 20:40
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Dejtingsidor är ett mycket bra förslag. Håll speciellt utkik efter tjejer som bara visar ansiktet, och som tar sina bilder snett uppifrån. Då är sannolikheten stor att hon är en SIF (Secret Internet Fatty).
Citera
2013-08-01, 20:42
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Skönt. Märk väl att det är kvinnor som påstår att dessa bildkvinnor är "normalviktiga". Det är synd att man ska se en överviktig kvinna som normal och en smal som anorektiker. Allt för att rädda sitt eget skinn (läs: sin egen feta kropp)

Men lugn i stormen. Rädda sitt eget skinn? Jag sitter inte och raljerar varken över underviktiga eller överviktiga. Alla får se ut som de vill så länge de är nöjda med sig själva och mår bra. Sen tycker jag verkligen inte att tjejen på den sista bilden var överviktig. Men det handlar väl om personliga preferenser.
Citera
2013-08-01, 20:44
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Mötesplatsen.se har på tok för många fläskberg och otränade, där är det lätt att hitta de som benämner sig med "lite rund kroppsbyggnad" eller "rundare kroppsbyggnad"...
Det värsta är när en tjej benämner sig själv som kurvig eller har former och man får upp en bild av Jennifer Lopez i huvdet, för att sedan få reda på att hon bara var en mullig gris som de flesta.

Jag vädjar till alla att inte blanda ihop kurvigt och mulligt. Har man kurvor så har man höfter och bröst, är man mullig så sitter det oftast lika mycket runt magen, armar och överallt..
Citera
2013-08-01, 20:46
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Men lugn i stormen. Rädda sitt eget skinn? Jag sitter inte och raljerar varken över underviktiga eller överviktiga. Alla får se ut som de vill så länge de är nöjda med sig själva och mår bra. Sen tycker jag verkligen inte att tjejen på den sista bilden var överviktig. Men det handlar väl om personliga preferenser.
Det blir dock problem när samhället apar efter denna PK-retoriken för att det är synd om tjockisar. Vi behöver ideal att sträva efter och då ska inte överviktig vara ett normalt och sunt ideal bara för att göra tjockisarna glada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in