Undrar samma sak. Fast tror faktiskt inte det gör det, iaf inte någon som är attraktiv och värd att betala för. Iofs så kanske det finns nån östblocksflicka på nån av campingarna.
Har hört att man kan få avrunkningar på GG men detta är bara rykten och aldrig direkt pratat med nån som fått det.
Önskar tips på om det finns någon esc i eller nära Borås typ max några mil. Vet ni någon hemsida eller nått nummer eller så, då är jag tacksam. svara i pm eller här. kan träffas från idag och några dagar frammåt.
Vad jag vet så skall det finnas en negress i Borås, tror att hon hette Malousisan, el Malou.
Vet inte hon hon finns kvar eller hur det är, såg en annons för inte så länge sedan på en annonssida för ändamålet, har sneglat åt henne ett bra tag ,gillar nämligen mörka tjejer, men vet inte riktigt hur hon ser ut i verkligheten , de enda bilder jag sett är de samma som när jag såg dom första gången för några år sedan.
Är det någon som vet något mer om denna mörka skönhet, eller vill veta mer av mig , (vet inte mycket mer än så här men har ett par bilder sparade). så skicka gärna Pm.
Tack på förhand för info.
Pat !!
Skrev precis detta i granntråden, som också handlade om Borås, innan jag såg denna tråd .
Så jag slänger väl ut detsamma här.
Vad jag vet så skall det finnas en negress i Borås, tror att hon hette Malousisan, el Malou.
Vet inte hon hon finns kvar eller hur det är, såg en annons för inte så länge sedan på en annonssida för ändamålet, har sneglat åt henne ett bra tag ,gillar nämligen mörka tjejer, men vet inte riktigt hur hon ser ut i verkligheten , de enda bilder jag sett är de samma som när jag såg dom första gången för några år sedan.
Är det någon som vet något mer om denna mörka skönhet, eller vill veta mer av mig , (vet inte mycket mer än så här men har ett par bilder sparade). så skicka gärna Pm.
Tack på förhand för info.
Pat !!