2013-07-29, 01:23
Medlem
[quote=TrippleGreenX|44521259]
Citat:
Ursprungligen postat av Ectomorphen

ellimunati?? haha du vet vad du snackar om lilla du....du vet ju inte ens VAD Illuminati är eller hur det ens stavas! du borde inte säga något om Illuminati...mitt tips till dig: Gå och läs lite om Illuminati,snacka sen! du kan ju förfan inte ens stava namnet så kommer du hit och försöker argumentera emot!!!

På superbowl i år så sjöng Beyoncé Live framför över 100 Miljoner! hon gjorde denna symbol: (En triangel och ett öga i(micken) vad säger du om det? LÄNK: http://www.usnews.com/pubdbimages/image/43598/FE_DA_130204_beyonce425x283.jpg

Att du är lika hjärndöd som folk som tror på religion, Precis vad jag tycker.
Citera
2013-07-29, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så nu har Illuminati hållt på med att införa sitt nwo sedan slutet av 1700-talet, och allt de åstadkommit är att få Beyonce att visa djävulens tecken. Tillåt mig asgarva! De måste ju vara det mest misslyckade hemliga sällskapet i världen. Hur länge ska de hålla på och göra musikvideos egentligen? Är det inte dags för lite världsherravälde hardcordestyle snart?

Allt de åstadkommit är att få Beyonce att visa djävulens tecken?!?!?!? säger du det?!!?!?! nej! Allt är Illuminati! hela musikindustin är Illuminati! Hela Hollywood! Usa! Barack Obama! du kan ju absolut inget om illuminati! just go and do some research and come back!
Citera
2013-07-29, 01:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Allt de åstadkommit är att få Beyonce att visa djävulens tecken?!?!?!? säger du det?!!?!?! nej! Allt är Illuminati! hela musikindustin är Illuminati! Hela Hollywood! Usa! Barack Obama! du kan ju absolut inget om illuminati! just go and do some research and come back!
Du kan ju inte vara så korkad så du tror på de där sagorna. Det finns ju t.ex hur många misslyckade artister som helst som fått göra skivor, misslyckades djävulen och Illuminati lite med dom eller vad hände? Och varför har ingen av dessa artister avslöjat att de sålde sin själ och inte fick ett enda skit?
Det hela är ju så extremt löjligt.
Varför skulle de vilja att artisterna visar en massa symboler hela tiden?
Varför skulle de överhuvud taget vara intresserade av musikbranschen?
Varför har de inte åstadkommit ett enda vettigt skit? Inget tyder på att det går sådär jättebra med befolkningsminskningen t.ex....
Du är bara paranoid, finns medicin mot sånt.
Citera
2013-07-29, 10:39
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Djävulens tecken: http://remnantradio.org/Mirror/www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/Wicca%20&%20Witchcraft/danquayle-horned_sign.jpg

Djavulens nummer(666) Tecknet: http://1.bp.blogspot.com/-5jxULjoOEiw/TqOmJtSvzmI/AAAAAAAAAKc/qzW-I31WW2s/s1600/5567596687_a20fde9ba4.jpg

Han Gjorde Båda på en sekund...kolla noga...

Sen så har han en triangel på hans dräkt! som dom andra dansarna har!på baksidan!

Hur vore om du läste på om symbolik och vad olika tecken betyder. I Italien betyder första bilden om jag inte missminer mig, förmodligen med handryggen fram, din djävel, det är inte ett tecken för djävulsdyrkan.

Det andra betyder ok, i vissa länder mer obcent, you fill in the blanks.

Illiuminati jo tjena mittbena. Fattar du inte att musikindustrin använder symbolik för att göra uttrycket mer spännande? Och snacka om lyckad marknadsföring när du i två poster länkat till två videos.
Citera
2013-07-29, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Hur vore om du läste på om symbolik och vad olika tecken betyder. I Italien betyder första bilden om jag inte missminer mig, förmodligen med handryggen fram, din djävel, det är inte ett tecken för djävulsdyrkan.

Det andra betyder ok, i vissa länder mer obcent, you fill in the blanks.

Illiuminati jo tjena mittbena. Fattar du inte att musikindustrin använder symbolik för att göra uttrycket mer spännande? Och snacka om lyckad marknadsföring när du i två poster länkat till två videos.

SE DENNA VIDEO: KANYE WEST ERKÄNNER SATT HAN SÅLT SIN SJÄL TILL DJÄVULEN!!! VAD HAR DU ATT SÄGA OM DET?!?

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=bbmiOBN3U7Y
Citera
2013-07-29, 14:16
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
SE DENNA VIDEO: KANYE WEST ERKÄNNER SATT HAN SÅLT SIN SJÄL TILL DJÄVULEN!!! VAD HAR DU ATT SÄGA OM DET?!?

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=bbmiOBN3U7Y

Jaha och, han anspelar bara säkert på historien om blusgitarristen Robert Johnson som påstås ha sålt sin själ till djävulen, billigt pr trick inget mer.
Citera
2013-07-29, 19:55
Medlem
OK - låt mig nu få försöka avsluta det här fallet med att berätta om att detta INTE rör sig om någon slags illuminati. Jag kan understryka med att jag är en av de främsta experterna i Sverige om moderna upplagor av Eurovision Song Contest och Melodifestivalen.

För det första - det enda som Eric Saade gör i "Popular" är att han framför sitt bidrag i Eurovision Song Contest 2011. Eric har INTE gjort scenografin till numret, INTE koreografin, INTE låten och framförallt så har han inte gjort videografiken.
Om Eric nu hade sålt sin själ till djävulen så hade väl detta synts i Melodifestivalen när han tävlade, men nej, det gjorde det väl inte?
Är det någon som mot förmodan skulle ha sålt sin själ till djävulen så är det TV-bolaget ARD/NDR som producerade Eurovision Song Contest 2011 och det showteamet bakom numret.

Samma sak gäller Danny Saucedo, han har inte stylat kläderna och han har inte koreograferat sitt nummer. Om det mot förmodan skulle varit några som sålt sina själar till djävulen så är det stylisten och koreografen bakom numret. De tecknet han gör är ett OK-tecken som är vanligt förekommande i sociala sammanhang.
Kan du för övrigt komma på något annat vettigt sätt att symbolisera de första textraderna i en koreografi till numret om det ska gå ut på "I'm feeling great, I'm feeling awesome"?
Triangeln då? Det är bara en detalj i ljussättningen.

Om du vill gå lite mer "bananas" i din illuminati-teori så kan du kolla in Jenny Silvers framträdande av "Something in your eyes". Det borde du kunna gotta dig i.

Annars, några fler frågor?
Citera
2013-07-29, 22:57
Medlem
100x234s avatar
Detta är knappast bevis för illuminati. Däremot är det bevis för illuminatis inflytande i musik industrin.
Citera
2013-07-29, 23:01
Medlem
100x234s avatar
Citat:
Så nu har Illuminati hållt på med att införa sitt nwo sedan slutet av 1700-talet, och allt de åstadkommit är att få Beyonce att visa djävulens tecken. Tillåt mig asgarva! De måste ju vara det mest misslyckade hemliga sällskapet i världen. Hur länge ska de hålla på och göra musikvideos egentligen? Är det inte dags för lite världsherravälde hardcordestyle snart?

Musik industrin är ju bara en liten del, tycker du borde gå in på lite större grejer än bara musik industrin.
http://www.youtube.com/watch?v=FIzT6r56CnY - Dokumentärfilm av Alex Jones.
Sen så tror jag att TS har kollat på lite för mycket (beyonce sold her soul to devil) videos på youtube som oftast är gjorda av kristna fundamentalister.
Citera
2013-07-29, 23:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100x234
Musik industrin är ju bara en liten del, tycker du borde gå in på lite större grejer än bara musik industrin.
http://www.youtube.com/watch?v=FIzT6r56CnY - Dokumentärfilm av Alex Jones.
Sen så tror jag att TS har kollat på lite för mycket (beyonce sold her soul to devil) videos på youtube som oftast är gjorda av kristna fundamentalister.

Wikipedia:
Citat:
En dokumentärfilm är en film som försöker dokumentera en aspekt av verkligheten. En dokumentärfilm är inte dramatiserad eller iscensatt och historien som berättas är inte fiktiv
Så nej, det är inte en dokumentärfilm av Alex Jones.

Dessutom har jag nog läst och sett mer om Illuminati än de flesta. Specificera vad du vill diskutera istället så ställer jag gärna upp. Men dessa allmänna "läs på/se den här/lär dig mer" kan du behålla.
Citera
2013-07-30, 13:26
Medlem
100x234s avatar
Citat:
Wikipedia:

Så nej, det är inte en dokumentärfilm av Alex Jones.

Dessutom har jag nog läst och sett mer om Illuminati än de flesta. Specificera vad du vill diskutera istället så ställer jag gärna upp. Men dessa allmänna "läs på/se den här/lär dig mer" kan du behålla.
Illuminati är ju ganska svårt att bevisa tror när dem flesta pratar om "illuminati" så menar dem en tyrannisk världsregering Ex. Hur uppenbart det är idag att USA håller på att bli en polisstat.
Citera
2013-07-30, 17:56
Medlem
Citat:
Kolla på Danny Saucedos låt Amazing...de första sekunderna så gör han djävulens tecken och sen 666 tecknet..han gör dom båda 2 på runt en sekund...kolla noga flera gånger...haha jag är nog den första i Sverige/Världen som upptäckt det...alla mina kompisar blev shockade! inte nog med det så har han en triangel på sin dräkt,precis som dom andra dansarna i hans nummer!

Ganska Starka Illuminati bevis?

Kolla noga från 0:18 - 0:25 http://www.youtube.com/watch?v=p4jNPMPeLws

Skriv om ni såg det jag sa eller inte?!?! gör han inte Djävulens tecken och 666 teckent(djävulens nummer) på en sekund? kolla noga!

Svar till TS: illuminatitecknen är en myt som kändisar har hakat på för att göra sig mer intressanta. Läs mer om hur hadntecknen fungerar i ordenssällskapen - på riktigt.
https://www.flashback.org/sp38702228

/Jonas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in