Citat:
Ursprungligen postat av
TreponemaPallidum
Det beror kanske på årgångarna? Det ex jag hittade i skogen var 70-tal (om inte äldre), bilderna var i svart/vitt och gamla (i mitt tycke då) kärringar som visade fittan i närbild.
Edit: Det var iofs inte en komplett tidning jag hittade. Utan antagligen hade någon rivit ur "det göttaste" (urrk) och tagit med ut i skogen. Så hur hela tidningen såg ut har jag inte samma koll på.
Edit 2: Jag hade kanske otur. När jag kollade runt lite nu hittade jag ex. med fina brudar men även sådant som detta:
https://imgur.com/9O30jpy
Fast smaken är ju som baken iofs.
Så sant som det är sagt. På bilden som får dig att säga "urk", så ser jag istället en fin vanlig medelålders kvinna med välformade fina bröst och samt naturligt beväxt könshår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Luzern
Ja private med milton sr var ju legendarisk där tom en svensk kärring från kungahuset medverkade med sperma i hela ansiktet samtidigt som kukarna växelvis penetrersde kungligheyens rektum.
Finns en annan tråd om detta där även själva bilderna finns att hitta.
(FB) Grevinna Bernadotte suger kuk?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bret-Hart
Samlar på Private koncernens filmer och tidningar från 90 talet, riktigt hög kvalitet på den tiden och dyra var dom
Se där. Själv var just Private aldrig min "grej" med sin tonvikt på flera män på en tjej samt nästan standard anal samt också DP. Dock köpte jag regelbundet också tidningar med liknande kvalité men med delvis mer erotiskt innehåll. Seventeen, Schoolgirls, Teeners from Holland men också en del "samlagsmagasin", som det så fint hette i en gammal annons, från danska Color Climax.