Tänker ofta på detta mord. Så tragiskt och onödigt. Ofattbart att det inte gav livstid. Hoppas att han en dag inser vad han gjort och tar sig själv av daga.
Ja, det är så väldigt orättvist hur otur hon hade med kulans färd. En varm solig sommarmorgon i Norrlands huvudstad och sedan bara ridå.
Inga förändringar, han är fri när han är 30 år, då har tjejen han sköt legat och ruttnat i många år och får aldrig en annan chans medan han är fri att fortsätta sitt liv som att inget har hänt, är det så Svensk rättvisa funkar? Rätten vet ju att han mycket väl kan göra om detta när han släpps fri, men det är förstås viktigare att inte kränka en mördare än att skydda Svenska folket.
Nu har jag testat 5 olika länkar till domar utan framgång. Vad heter fanskapet?
Var är hon begravd? Hittar inget i tråden och söktjänsterna för gravar hittar inget! Tack på förhand!
Jag såg programmet om fallet på Viaplay och tycker det är skandal att kräket som mördade henne kan vara frisläppt ca tio år efter sitt grova brott! Lås in kräken längre! Jag skulle vilja besöka Toves grav men var är hon begravd?