2005-06-26, 02:57
Medlem
Jag väntar fortfarande på ett *bekräftande* av att Lotta "Gosedjuret" Schelin skulle vara lesbisk.
Citera
2005-06-26, 10:46
Awaiting Email Confirmation
http://www.linkopinghc.com/lhc/main/main.php?read=1&news_db=elit&id=793

Såg någon skrev att Jossan är lättfotad och tycker om mörka män.
Tror ni dom fick ihopp det efter plåtningen?
Citera
2005-06-26, 12:43
Medlem
Richmonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterpiece
Endast tjejer? Någon här hävdade ju att hon är bi?

Alltså jag är osäker på om hon är Bi, det kan inte uteslutas. DEt enda jag vet är att hon har varit med tjejer
Citera
2005-06-27, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmond
Alltså jag är osäker på om hon är Bi, det kan inte uteslutas. DEt enda jag vet är att hon har varit med tjejer
Någon vetskap om vilka tjejer? Alltså några kända?
Citera
2005-06-27, 21:39
Medlem
Richmonds avatar
Ingen uppgift om några kända kvinnor tyvärr
Citera
2005-06-27, 22:11
Medlem
RMPs avatar
Tydligen har min mor haft sex med en Schelin, som hon åtminstone TROR är Lotta Schelins far...

Vad kallas Lotta och jag om det stämmer? Buk-syskon? Buk-kusiner?
Citera
2005-06-28, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RMP
Tydligen har min mor haft sex med en Schelin, som hon åtminstone TROR är Lotta Schelins far...

Vad kallas Lotta och jag om det stämmer? Buk-syskon? Buk-kusiner?

halv-syskon?
Citera
2005-06-28, 12:08
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHarlot
halv-syskon?

Höhöhö....
Citera
2005-06-29, 01:42
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilgore
Har en kompis som var Bög. Han känner till två killar i Leksand som brukade ha sex i omklädningsrummet ibland. Båda var bi dock.
fick inga namn av honom. Men jag råkade berätta detta för ett par brynässpelare inann de skulle möta Leksand. De hade väldigt roligt den matchen
Det måste ha varit 2000 - spelade Leksand i elitserien det året?

Är detta samma skvaller som figurerade runt en av våra mest meriterade hockeyspelare som då var verksam i Lsds IF?
Jossan ser väl duglig dock en riktigt "slynuppsyn" skulle inte lite på att ha den damen som flickvän. Lotta Schelin är jag lite skeptisk till lång svanhals a la Bekkestad fula utväxter i håret, säkert lebb. Seger skulle jag vilja veta mer om hon verkar lite småtrevlig.
Apropå förhållande i landslaget hade väl Leidinge och Sundhage ett on/off-going förhållande under en massa år som skapade dålig stämning i landslaget...
Citera
2005-06-29, 09:17
Medlem
kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
Är detta samma skvaller som figurerade runt en av våra mest meriterade hockeyspelare som då var verksam i Lsds IF?

Jag vet som sagt inte vilka spelare det gällde. Men jag fick intrycket av att i a f den ena (den som min kompis hade kontakt med) var yngre.
Citera
2005-09-01, 16:44
Bannlyst
Undrar hur lång tid det går innan man får höra att "Josefine Öqvist väljer att lämna Linköping av personliga skäl" efter det här: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,692792,00.html
Citera
2007-08-25, 13:05
Medlem
Kan spä på ryktet att Schelin möjligtvis är gay eller bi då jag själv såg henne på en gayklubb i Göteborg i somras.

Men hon kan ju varit där av samma anledning som jag, att jobbiga tjejkompisar ville dit för musikens skull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in