2005-06-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darth
Lebbar båda två.

Vilka finns det mer då? Karolina Westberg är ju rätt fin.
Citera
2005-06-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterpiece
Vilka finns det mer då? Karolina Westberg är ju rätt fin.

Hetero. Hade pojkvän när hon spelade i Malmö. Hur det är nu när hon flyttat till umeå vet jag inte
Citera
2005-06-21, 14:39
Medlem
magpies avatar
Varför står aldrig sånt i "familjeinfo" som det alltid gör när det gäller herrspelare i diverse reportage?

Finns det för övrigt några kända fikusar i någon herrsport? Kanske ämne för egen tråd när allt kommer omkring?
Citera
2005-06-21, 15:11
Medlem
Richmonds avatar
Malin Andersson och Therese Sjögran har eller har haft ett förhållande.
Citera
2005-06-21, 15:18
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmond
Malin Andersson och Therese Sjögran har eller har haft ett förhållande.

Med varandra? Ay Caramba!
Citera
2005-06-21, 16:12
Medlem
kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Finns det för övrigt några kända fikusar i någon herrsport? Kanske ämne för egen tråd när allt kommer omkring?

Har en kompis som var Bög. Han känner till två killar i Leksand som brukade ha sex i omklädningsrummet ibland. Båda var bi dock.
fick inga namn av honom. Men jag råkade berätta detta för ett par brynässpelare inann de skulle möta Leksand. De hade väldigt roligt den matchen
Det måste ha varit 2000 - spelade Leksand i elitserien det året?
Citera
2005-06-21, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilgore
Har en kompis som var Bög. Han känner till två killar i Leksand som brukade ha sex i omklädningsrummet ibland. Båda var bi dock.
fick inga namn av honom. Men jag råkade berätta detta för ett par brynässpelare inann de skulle möta Leksand. De hade väldigt roligt den matchen
Det måste ha varit 2000 - spelade Leksand i elitserien det året?

Ja! (Leksand åkte ut säsongen 2000/2001)
Citera
2005-06-21, 18:37
Medlem
Lite fakta.. Jag pallade inte att läsa igenom alla svar så risken finns att jag bara skriver saker som redan sagts.
J Ö har enligt säkra källor i damlandslaget haft sex med ett par spelare i DIF under deras gemensamma vistelse i Portugal förra året. Damlaget och Djurgården körde då träningsläger på samma ort. De två namnen som kommit till kännedom är just F S och T H....
För övrigt så är Jossan dom skriver känd för att vara väldigt lättfotad. Hon har upprepa gånger blivit påkommen med att ha sex på offentliga bajamajor både i Uppsala och i Öregrund under festivalkvällar....
Ja och visste ni inte det innan så vet ni det nu
Citera
2005-06-21, 20:05
Medlem
Murmeldjurets avatar
Kan skriva under på att JÖ är lätt på foten, hon skall tydligen ha haft det trevligt på Bälinges årsfester.
Citera
2005-06-21, 20:09
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murmeldjuret
Kan skriva under på att JÖ är lätt på foten, hon skall tydligen ha haft det trevligt på Bälinges årsfester.

Var det inte meningen att festen skulle vara trevlig?
Citera
2005-06-21, 22:55
Medlem
Richmonds avatar
J.Ö gav ju mycket riktigt T.H klamydia några dagar innan han skulle förlova sig. Starkt jobbat!
Citera
2005-06-21, 23:35
Medlem
I spelarprofilerna på Linköping FCs hemsida står det massa saker, bland annat yrket. Lite kul är det att det står säljare på Öqvist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in