2014-03-18, 20:44
  #757
Medlem
Kenty-59s avatar
Zigenarna som slagit läger på coca-colas vattentäkt, är dom kvar eller fick coca-cola bort dom från platsen..
2014-03-18, 20:46
  #758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Zigenarna som slagit läger på coca-colas vattentäkt, är dom kvar eller fick coca-cola bort dom från platsen..

http://www.haninge.se/sv/Aktuellt1/Taltlagret-borta-fran-Hanveden/
2014-03-18, 21:11
  #759
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 59N18E
http://www.haninge.se/sv/Aktuellt1/Taltlagret-borta-fran-Hanveden/
Skulle tro coca-cola ligger bakom den snabba avhysningen, dom tog sig nog ett allvarligt snack med Haninge kommun..
2014-03-19, 00:33
  #760
Medlem
RolleWests avatar
Personligen tror jag att det funkar att följa dom hack i häl och att gång på gång anmäla ,
både barna-rövarna samt A-S + flummdyrkarna .
Kommer trötta ut dräglet !

Bra jobbat !
2014-03-19, 03:35
  #761
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Skulle tro coca-cola ligger bakom den snabba avhysningen, dom tog sig nog ett allvarligt snack med Haninge kommun..

Så det blir ingen Limited Edition E-coli Cola?








Har du provat vår nya Mersmak? Mer E-coli.
2014-03-19, 05:04
  #762
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 59N18E
http://www.haninge.se/sv/Aktuellt1/Taltlagret-borta-fran-Hanveden/

"Marken vid Hanvedens vattenskyddsområde kommer nu att städas och återställas."

Dessa sanitetsarbetare = SD:are om de inte redan var det.
2014-03-19, 06:43
  #763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
"Marken vid Hanvedens vattenskyddsområde kommer nu att städas och återställas."

Dessa sanitetsarbetare = SD:are om de inte redan var det.

Va, inte behövs det väl städas efter dessa prydliga figurer? Det trodde jag Anna Silver med volontärer fixat. Lät så i Ring P1 i alla fall att de bekostade bajamajor och containertömning och allt vad det var.

Hoppas zigenarvågen kulminerar till semestern. Att våra storstäder får ett internationellt dåligt rykte så turismen minskar.
2014-03-19, 08:34
  #764
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Va, inte behövs det väl städas efter dessa prydliga figurer? Det trodde jag Anna Silver med volontärer fixat. Lät så i Ring P1 i alla fall att de bekostade bajamajor och containertömning och allt vad det var.

Hoppas zigenarvågen kulminerar till semestern. Att våra storstäder får ett internationellt dåligt rykte så turismen minskar.

Silver törsta efter pengar.. Det börja väl bli dyrt att hålla tiggarplågan vid liv. Som sagt

Vi svenskar kan bara göra en sak ge inga pengar till dem.

Göd inte maffian.
2014-03-19, 08:55
  #765
Medlem
Chronicals avatar
Fullt med poliser och reportrar i Masmo, fast sällskapen har redan flyttat in på andra sidan E4.
2014-03-19, 10:49
  #766
Medlem
Gaspars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
[...] Det är ju tyvärr så att när ett läger stängs innebär det enbart att ett nytt etableras samma dag någon annan stans.
Men detta måste ju få ett stopp, det lär ju kosta samhället massor med pengar och resurser för sanering, avhysning etc. Finns det inget politikerna kan göra? Eller är dessa fega och Pk som vanligt?
2014-03-19, 12:00
  #767
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Va, inte behövs det väl städas efter dessa prydliga figurer? Det trodde jag Anna Silver med volontärer fixat. Lät så i Ring P1 i alla fall att de bekostade bajamajor och containertömning och allt vad det var.

Jag skulle gissa att medelssvensson kan vara rätt blödig inför folk som har det sämre, och man vill ofta vara rätt hjälpsam.

Men nedskräpning i naturen har nog de flesta väldigt svårt att förstå eller acceptera. Det kostar inget att hålla rent efter sig, oavsett hur fattig man är.

Kan nån ta en massa foton på hur det nu ser ut efter ett av hennes läger? Dessa kan man sedan posta på hennes facebook-grupp och twitter, och fråga hur många som ställer upp på en städdag?

Gissar att uppslutningen blir minst sagt svag...

När man gjort detta efter ett antal av hennes läger blir det rätt svårt för gemene man att värja sig inför sanningen. I ett mångkulturellt samhälle har inte alla samma prioriteringar och värderingar som vi svenskar. Nedskräpning av naturen är bara ett negativt exempel bland många.

Ett annat alternativ är att ett parti som vill minska på invandringen anordnar dessa städdagar; med gott om "före" och "efter"-foton. Hade ju varit jäkligt kul att se tidningarna försöka sätta rubriken till den artikeln!
2014-03-19, 12:19
  #768
Medlem
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HcuI8N5wPh4

Det här kanske skulle fungera i Sverige också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in