JAAA! Peyton! Peyton! Peyton!
Åh, jag har verkligen saknat OTH, det märkte jag nu när jag äntligen fick se den igen! Jag jublade högt i soffan när Peyton kom där på flygplatsen! No more Lindsay!
De har helt klart öppnat upp för framtida drama med Nathans rygg, Skills och mamman, Brooke och Victoria och inte minst Nanny-Psycho-Carrie... Jag längtar till nästa avsnitt!