2008-09-02, 19:00
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Ska bli intressant att se hur Dan löser det här nu. Ser ju onekligen mörkt ut för honom. Och vem fan attackerade Brooke på slutet? Lär ju ha varit hennes mamma, men sett till kroppsbyggnaden och "stilen" så såg det inte ut som henne, hon kanske anlitade någon?

Det kan inte ha vatt hennes mossa. Tror lätt att de va någon anlitad.
Citera
2008-09-02, 22:22
Medlem
Helt galet avsnitt. Har lite svårt att ta in allt som hände. Blir spännande att se hur Dan löser det där, ser ju onekligen väldigt mörkt ut för honom. Sen borde det ju varit brookes morsa som anlitat någon, hur sjukt det än låter att hon skulle göra något sådant. Kan vara hon som blev påkommen att snatta från butiken också men det känns lite överdrivet.

Känns helt rätt att Lucas & Peyton är tillbaka tillsammans igen. Ser verkligen fram emot nästa avsnitt
Citera
2008-09-02, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av o0o

Känns helt rätt att Lucas & Peyton är tillbaka tillsammans igen. Ser verkligen fram emot nästa avsnitt
fyfan du skulle sätt mig när jag såg Peyton på flygplatsen istället för brooke eller lindsey. HURRA!
Citera
2008-09-02, 22:30
Medlem
hjärtansfröjds avatar
JAAA! Peyton! Peyton! Peyton!

Åh, jag har verkligen saknat OTH, det märkte jag nu när jag äntligen fick se den igen! Jag jublade högt i soffan när Peyton kom där på flygplatsen! No more Lindsay!

De har helt klart öppnat upp för framtida drama med Nathans rygg, Skills och mamman, Brooke och Victoria och inte minst Nanny-Psycho-Carrie... Jag längtar till nästa avsnitt!
Citera
2008-09-03, 04:48
Medlem
Jag kan knappt vänta tills Nathan får reda på vem hans morsa ligger med
Citera
2008-09-03, 07:32
Medlem
slashindexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Jag kan knappt vänta tills Nathan får reda på vem hans morsa ligger med

Nej haha. Kommer bli så kul att se. Skillz är min hjälte haha

Vad som förmodlingen kommer att hända är att nathan surar som fan och jamie börjar hänga med den andra negern istället.
Citera
2008-09-03, 07:52
Medlem
Kalle7s avatar
Trailer, TAGGA TILL !

www.cwtv.com/one-tree-hill
Citera
2008-09-03, 16:53
Medlem
HAHA, vilket jäkla avsnitt - det kunde ju icke börja bättre. Nästan för mycket för att man skall kunna smälta det och fokusera på det nästkommande avsnittet om en dryg vecka, men jaja. Givetvis gjordes inbrottet för att hitta skisserna som låg gömda i lådan (Brooke har "skillsen, och morsan har affärssinnet), därför de dröjde kvar någon sekund när hon lade ner det med kameran, och således bör det vara en kamrat till morsan som gick hårt mot Brooke.

ÄNTLIGEN!

warclown: http://www.tvshowmusic.com/shows/onetreehill/season06.html <-- titta där.
Senast redigerad av ery3 2008-09-03 kl. 16:58.
Citera
2008-09-03, 16:54
Bannlyst
vet någon vad låten hette när Ravens tränade och dom dansade med Jaime? sjukt mkt bas!
Citera
2008-09-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
vet någon vad låten hette när Ravens tränade och dom dansade med Jaime? sjukt mkt bas!

Flo-Rida - In The Ayer
Citera
2008-09-03, 21:24
Medlem
CiuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
fyfan du skulle sätt mig när jag såg Peyton på flygplatsen istället för brooke eller lindsey. HURRA!

Du skulle sett mig.. Jag började nästan gråta haha.. Äntligen så mår Peyton bra igen
Citera
2008-09-04, 16:57
Medlem
Spelades...

CHRIS KELLER?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in