2010-06-13, 13:42
Medlem
theunits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Svårt att läsa källorna på wikipedia? Bra jobbat smartskaft.

Glömde du glasögonen eller? Jag tyckte mig iaf höra ironi i hans inlägg.
Citera
2010-06-13, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theunit
Säsong sju är redan inspelad, det är ju säsong 8 som vi väntar med spänning på!!

http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill/about/

TJOHOO!!!

Njae, spänning är väl fel ord i samma vända som du säger "vi". Tycker OTH har blivit som vilken annan skitsåpa som helst på sistone. Hela konceptet sket sig när de skulle börja porträttera karaktärerna i vuxen ålder, och sen ytterligare när huvudpersonen Luke försvann miste serien sin identitet.
Citera
2010-06-14, 14:09
Bannlyst
Jag har kollat på OTH och undrar om det är något värt att se vidare? Slutade att kolla då nya karaktärer tillkom och kände att det var jävligt tråkigt. Hur utvecklar sig serien?
Citera
2010-06-22, 20:21
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Jag har kollat på OTH och undrar om det är något värt att se vidare? Slutade att kolla då nya karaktärer tillkom och kände att det var jävligt tråkigt. Hur utvecklar sig serien?

Se posten innan dig för att veta hur det går. Har sett om serien några gånger nu, men brukar helt enkelt sluta kolla på den efter säsong fyra, där den borde ha slutat. Lucas och Peyton live happily ever after, Brooke får man inte riktigt veta var det går och Naley blir som det ska bli, glädje och unge, och Dan får sona för sina misstag. Skulle slutat efter säsong fyra.
Citera
2010-06-29, 21:19
Medlem
Hej_tjos avatar
Bara jag som undrar vart Peyton och Luke är i S07? Och är One.Tree.Hill.S07E22 det sista avsnittet eller kommer det 2-4 till?
Citera
2010-06-29, 22:22
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Bara jag som undrar vart Peyton och Luke är i S07? Och är One.Tree.Hill.S07E22 det sista avsnittet eller kommer det 2-4 till?

Skådisarna tröttnade antar jag.

Och ja, avsnitt 22 är det sista på säsong sju, men det kommer självklart en säsong åtta också.
Citera
2010-08-09, 22:11
Medlem
a-has avatar
Snart dags för säsong åtta! Den fjortonde september drar den igång. :)
Citera
2010-09-01, 22:35
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-ha
Snart dags för säsong åtta! Den fjortonde september drar den igång.

Vad tror ni, kommer den att nå den absoluta bottnen för denna en gång njutningsbara serien eller kommer säsong åtta att ge tillbaka one tree hill lite av sin glans och charm?
Citera
2010-09-04, 12:11
Medlem
a-has avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
Vad tror ni, kommer den att nå den absoluta bottnen för denna en gång njutningsbara serien eller kommer säsong åtta att ge tillbaka one tree hill lite av sin glans och charm?
Tyvärr har ju serien gått ner sig rejält på sistone. Tycker ändå det blev bra mycket intressantare när Nathan tog upp sin basketkarriär igen.

Titta lär man väl göra oavsett och säsong åtta kan säkert bli helt okej - men lika bra som de första säsongerna kommer det ju aldrig bli tyvärr.
Citera
2010-09-05, 21:15
Medlem
Mufc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23

Det återstår att se

Blev precis klar med alla avsnitt igen, drog igenom allt en gång till. Klart att det gick ner sig ordentligt de senaste säsongerna men blir ju spännande nu att se vad som händer efter det där dramatiska slutet!
Citera
2010-09-05, 23:07
Medlem
Rubbaderunars avatar
Jag kanske är ensam men jag tycket faktiskt att serien fortfarande är hur bra som helst. Så skönt att slippa se världens tråkigaste karaktärer (lucas o peyton) i säsong 7.

Någon som håller med mig?
Citera
2010-09-05, 23:15
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbaderunar
Jag kanske är ensam men jag tycket faktiskt att serien fortfarande är hur bra som helst. Så skönt att slippa se världens tråkigaste karaktärer (lucas o peyton) i säsong 7.

Någon som håller med mig?

Håller med om att det är skönt att slippa dem, men tycker fortfarande att serien har blivit lite lam, ingen dan och ingen rachel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in