Citat:
Ursprungligen postat av
TerryTibbs
De anställa på COOP packar upp och lägger upp på hyllan så självklart har de ett ansvar de också.
Skönt att de lever upp till sitt rykte.
Jag vet vad du menar. Men det du bör förstå är att butiken får full ersättning för en inkurant vara och personalen har inget att tjäna på att missa det. Det är absolut inget som man strävar efter då man vill gagna kunderna då varenda krona från ens lön kommer från dem. Sedan finns det ju folk som inte begriper det och går och drar benen efter sig och mjölkar handlaren/bolaget på pengar. Men även jag missar, ibland grovt. Men du skall inte tro att jag inte lägger kundens åsikter i fokus oavsett goda eller onda då jag hade varit arbetslös utan dem.
Samt att det ibland helt enkelt är så att det inte kunde upptäckas. Det finns heller inte tid att gå och kolla varje förpackning. Något jag önskar är att fler kunder vågade säga vad dom tyckte, oavsett om det är komplimanger eller kritik istället för att fler kunder skall bli lidande för upprepade misstag. Det är jävligt lätt att snöa in sig om man inte får insyn utifrån.
Jag jobbar inte på COOP, jag har inget för COOP och jag ogillar deras verksamhet.