2013-11-16, 06:17
Medlem
Runka =)
Citera
2013-11-16, 13:11
Medlem
cookizs avatar
Runka själv är ju bättre för att man har ju erfarenhet av det själv som ingen annan tjej har. Ifall jag får erbjudandet att bli avrunkad men inget annat tackar jag hellre nej det är ju något jag kan göra själv. Men när man närmar sig att komma vid avsugning eller annan aktivitet då man är två så är det trevligt ifall en tjej kör "slut spurten" tycker jag. Men jag måste då vara väldigt nära att komma.
Citera
2013-11-16, 22:50
Medlem
Naturligtvis är det bäst att bli runkad. Gillar att inte kontrollera själv - inte veta om eller när jag får spruta.
Runkad, bunden...
Citera
2013-11-18, 02:06
Medlem
Att runka själv är ju bra.. Man vet ju hur man vill ha det, hatar när en tjej kommer och drar i pillen så att det gör ont.. Dock när tjejer som gör det bra, blir helt galen.. Mysiga kvinnliga händer mellan benen = heaven!!!
Citera
2013-11-18, 10:21
Medlem
Tycker att det är två helt olika saker. Det blir skönare om man gör det själv- man känner trots allt till sin egen kropp bäst och vet vad som känns bra. Man kan också kontrollera när man vill ha orgasm på ett helt annat sätt och kan variera vad för slags runk det blir beroende på humör o.s.v.
Har jag tjejen närvarande och villig att runka av en väljer jag nog dock detta, mest för att hon vill och för att det helt enkelt blir mycket sexigare - om än inte njutningsmässigt lika skönt (om tjejen inte är helt pantad är det ändå väldigt njutbart, om hon inte gör rätt, guida henne för satan).
Senast redigerad av Maneetti 2013-11-18 kl. 10:27.
Citera
2020-08-09, 21:19
Medlem
bingkingxxls avatar
Jag har en viss fetish för handjob, tror det beror på att jag har stort vapen. Se en kvinnas små händer runt min feta kuk gör mig svinkåt! Bör kanske tillägga att jag tänder på min egen kuk, och älskar en kvinnas reaktion när hon upptäcker att jag e välutrustad! Tror jag blivit lite skadad av alla kukfixerade kvinnor jag träffat som öser komplimanger om min kuk. Är det vanligt att tända på sitt egna kön?
Citera
2020-08-09, 22:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Att bli avrunkad på riktigt sätt av en vacker kvinna är svårslaget.
Citera
2020-08-09, 23:04
Bannlyst
Män är ju helt galna som öppet sitter och berättar sånt här för andra män. Varför intresserar sig ens en kille för att veta sånt om andra killar? Och varför tycker andra killar det är så kul att berätta om det? Det här är ju exakt det jag menar med "gay" när det kommer till heterosexuella män!
Citera
2020-08-10, 11:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Om den som runkar mig kan sin sak så gärna, annars tar jag saken i egna händer å drar slutsatsen själv.
Citera
2020-08-10, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killen12345
Killar, vad är bäst?

Att Runka eller att Bli avrunkad ??

Faktiskt det första. Känns som jag måste själv pusha på än att bara sitta och ta emot
Citera
2020-08-10, 12:03
Medlem
nullums avatar
Avrunkad såklart. Om hon gör det obekvämt så säger man bara till hur man vill ha det. Vissa kvinnor tror att det är en joystick och sliter i dasen alldeles för hektiskt. Att runka på egen hand är väl skönt då man vet hur man vill ha det men jag gör det sällan av ren och skär åtrå.

En kvinna jag träffade ett tag tyckte om att se på när jag runkade själv. Det var faktiskt väldigt upphetsande. En kombination av båda parter typ. Man vet precis själv hur man vill ha det, samtidigt som man har en kvinnas närvaro och nakna kropp framför sig som sitter och småpillar på sig själv.
Citera
2020-08-11, 00:55
Medlem
Dimpens avatar
Svaret är enkelt och självklart - avrunkad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in