2014-01-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Jag som redan hade börjat planera MockAid, en välgörenhetsgala där alla släpper en frisk scrub till dig. Skönt att se att vi slipper, synd bara att vi nu är en till som sitter och kollar FAs hela tiden.

haha du har ingen chans på FA marknaden längre, jag plockar alla som verkar intressanta.

Tack Dropout, Eric Bledsoe hade inte varit kul hos Ladd

Jag har ingen aning hur länge Jrue är borta men stress facture lät allvarligt så jag droppa han pga det.

Hade inget val då Chris Paul redan är borta och honom släpper jag inte för en miljon. Bledsoe ryktas vara borta i 4-6 veckor men det känns som Suns bara vill börja förlora så han kan hållas borta längre. Han har redan missat fler än 10 matcher.
Citera
2014-01-18, 13:21
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Dropout, hur fan tänker du egentligen?

Jag är inte superstolt över min fantasy i år (= Traden med Lebron för Kevin Martin och iggy slår alla rekord i dumhet och naivitet nu i efter hand men när jag gjorde den hade Iggy ppg på 18 och Martin på 23, båda med cp hög % (lebron hade såklart bättre) samt öste in 3p.

Det enda movet jag gjort nu är att jag droppade Bass för Bledsoe vilket enligt mig inte var någon större risk. När dwill kommer tillbaks från skada kommande vecka så har jag ingen skadad att ha på IR så jag sätter bara Bledsoe där istället för att behöva droppa Bass (no pun intended) utan att få något tillbaks.

Eller vad tänkte du på?
Citera
2014-01-18, 16:54
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Tack Dropout, Eric Bledsoe hade inte varit kul hos Ladd .

Haha, inte lika kul som Aldridges snabel i din mun nästa omgång. 5 matcher där och 4 st med mina Dallas-sköningar kommer släcka dina slutspelsdrömmar en gång för alla.

Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Eller vad tänkte du på?

No hard feelings brorsan, var bara morgontrött och när jag får se att jag varken kammat hem Jrue eller Bledsoe så slant det.
Citera
2014-01-18, 17:03
Medlem
Citat:
Haha, inte lika kul som Aldridges snabel i din mun nästa omgång. 5 matcher där och 4 st med mina Dallas-sköningar kommer släcka dina slutspelsdrömmar en gång för alla.

No hard feelings brorsan, var bara morgontrött och när jag får se att jag varken kammat hem Jrue eller Bledsoe så slant det.

Hade krossat dig om inte mitt lag hade blivit rövknullat av skador. Nästa år kommer jag tillbaka starkare än någonsin.

Du tror inte jag skulle släppt Bledsoe eller JRue om du var först på waiver listan vah?
Citera
2014-01-18, 17:14
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Hade krossat dig om inte mitt lag hade blivit rövknullat av skador. Nästa år kommer jag tillbaka starkare än någonsin.

Du tror inte jag skulle släppt Bledsoe eller JRue om du var först på waiver listan vah?

Shoulda, coulda, woulda.. Blablabla. Jrue & Bledsoe < Horford

http://games.espn.go.com/fba/boxscorefull?leagueId=3434&teamId=3&scoringPeriodI d=27&s easonId=2014&view=matchup&version=full
Citera
2014-01-18, 17:20
Medlem
Citat:
Shoulda, coulda, woulda.. Blablabla. Jrue & Bledsoe < Horford

http://games.espn.go.com/fba/boxscorefull?leagueId=3434&teamId=3&scoringPeriodI d=27&s easonId=2014&view=matchup&version=full

Nej förfan förlorade bland annat 14 apg och 32 ppg på Jrue och Bledsoe.

+12 matcher
Citera
2014-01-18, 17:23
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Nej förfan förlorade bland annat 14 apg och 32 ppg på Jrue och Bledsoe.

+12 matcher

Inte intresserad av traden?
Citera
2014-01-18, 17:28
Medlem
Citat:
Inte intresserad av traden?

Såg den precis, väldigt intressant men vafan jag orkar inte med mer skador

hmm svårt beslut.
Citera
2014-01-18, 17:30
Medlem
Ähh tar det men åker Bogut på en skada kommer jag stänga ner ligan.
Citera
2014-01-20, 13:22
Medlem
fredrocks avatar
Utnämner mig själv till omgångens vinnare där alla ovanför mig tappade matcher mot varandra, medan jag tog en stabil 7-2 mot Milwaukee Bu... öh jag menar Dropout.
Citera
2014-01-20, 14:49
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Utnämner mig själv till omgångens vinnare där alla ovanför mig tappade matcher mot varandra, medan jag tog en stabil 7-2 mot Milwaukee Bu... öh jag menar Dropout.

Hade ju 4-5 med kontakt i steals, poäng och FG% inför sista... Suck. Kan säsongen bara ta slut snart...
Citera
2014-01-23, 08:00
Medlem
Rudy Gay skadad fucking great. Förväntar mig att Carmelo blir handikappad och Joakim Noah dör.

Kobe sägs vara tillbaka inom två veckor men han kommer ju ändå suga kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in