2013-10-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmu
< Ladd

Nice tack!
Citera
2013-10-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Nice tack!

Nemas bror. Var totalt oförberedd inför draften så är rätt nöjd med resultatet. Enda köpet jag ångrar är Monta men får hoppas att han steppar upp sin skit i Dallas!

LESSS GO!!
Citera
2013-10-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmu
Nemas bror. Var totalt oförberedd inför draften så är rätt nöjd med resultatet. Enda köpet jag ångrar är Monta men får hoppas att han steppar upp sin skit i Dallas!

LESSS GO!!

Ditt är topplag sett till snittet fast jämfört med mitt är det inte så imponerande.

Nä men serious talk så var Monta ett bra köp. Bör ge dig 20/6 plus 2-3 treor per match. Däremot kommer han förstöra FG% och fixa en del turnovers.

Du betala ändå bara 8 för honom.
Citera
2013-10-22, 19:54
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Jaha så det var du som försökte förstöra allt för mig.

Kommer krossa dig Och du valde fel SG, DWade kommer gå sönder innan säsongen ens börjar.
Haha, försökte bara psyka dig lite

Wade valde jag med hjärtat, även fast jag tror han kommer ha bättre stats än förra året!
Citera
2013-10-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ditt är topplag sett till snittet fast jämfört med mitt är det inte så imponerande.

Nä men serious talk så var Monta ett bra köp. Bör ge dig 20/6 plus 2-3 treor per match. Däremot kommer han förstöra FG% och fixa en del turnovers.

Du betala ändå bara 8 för honom.

Kommer Kobe tillbaks tidigt är du att räkna med. Tillsdess kommer du få det tufft, speciellt mot mitt gäng.

FG& och turnovers är dumpade för lääääängesen. Siktar på de andra katsen!
Citera
2013-10-22, 21:44
Medlem
<-- Boda Bangers

Draftens bästa pick (av de lite bättre spelarna) går enligt mig till Sobo som fick Anthony Davis för 23$. Den grabben kan nog snitta ~18/10/2 med bra FG% och skaplig FT% och låg TO. Grämer mig att jag tydligen sov när han gick.
Citera
2013-10-22, 22:04
Medlem
xenosans avatar
Jag är Peking.
Citera
2013-10-24, 14:43
Medlem
Myrthels avatar
Team Mockdraft - MockDraft
Team Bofied - Sobofied
Team Ladd - Gizmu
Boda Bangers - ?
Stockholm JaVales - Fredrock
Peking Buckets - ?
Dropouts Cashmere - Dropoutbear
SunCity Chucksters - Myrthel (Aka killen som inte kan hålla i pengar...)
Norrland Polar Bears -Toaletten
Uppsala Swans - ?
Citera
2013-10-25, 15:07
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Report: Granger likely out for Pacers’ opener

Meh!
Citera
2013-10-25, 16:15
Medlem
fredrocks avatar
Ok, nu har jag, GM för Stockholm JaVales, hämtat mig från den värsta draftångesten och börjat kolla på mitt lag. Det är inte riktigt så illa som jag trodde, även om mina bigs är kassa, förutom Ilyasova, och jag har bara en snubbe som kan göra poäng på riktigt.

Jag är medveten om att mitt lag rent namnmässigt är klart sämst i ligan, men lyckligtvis så har jag en del som talar för att jag inte får stryk med 8-1 per match i alla fall. I vilket fall så blir det här ett Bobcatsår.
Citera
2013-10-25, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Ok, nu har jag, GM för Stockholm JaVales, hämtat mig från den värsta draftångesten och börjat kolla på mitt lag. Det är inte riktigt så illa som jag trodde, även om mina bigs är kassa, förutom Ilyasova, och jag har bara en snubbe som kan göra poäng på riktigt.

Jag är medveten om att mitt lag rent namnmässigt är klart sämst i ligan, men lyckligtvis så har jag en del som talar för att jag inte får stryk med 8-1 per match i alla fall. I vilket fall så blir det här ett Bobcatsår.

Ligg på och håll koll på free agents. Kan hända att någon överraskar och du får honom till ett kap. Nerlens Noel om han är tillbaka inom en snar framtid kan ge dig blocks och rebounds.

Sen finns en SG jag tror kommer ha sitt utbrottsår i free agents. Tänkte nämna honom innan jag kom på att jag kunde flytta Kobe till IR.

Jeremy Lamb is mine bitches.

Kan rekomendera John Henson och Sullinger till de som är i behov av big men. Sull kommer troligen spela feta minuter i år.

Damn Sobo droppa KCP som han paya 5 dollar för
Citera
2013-10-25, 17:23
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ligg på och håll koll på free agents. Kan hända att någon överraskar och du får honom till ett kap. Nerlens Noel om han är tillbaka inom en snar framtid kan ge dig blocks och rebounds.

Sen finns en SG jag tror kommer ha sitt utbrottsår i free agents. Tänkte nämna honom innan jag kom på att jag kunde flytta Kobe till IR.

Jeremy Lamb is mine bitches.

Kan rekomendera John Henson och Sullinger till de som är i behov av big men. Sull kommer troligen spela feta minuter i år.

Damn Sobo droppa KCP som han paya 5 dollar för
Tänkte hugga Noel, sedan läste jag att de inte tror att han kommer spela på hela säsongen, alls. Har för dåligt med stora spelare för att kunna chansa på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in