Citat:
Ursprungligen postat av
Civic
Ja, det blir nog prima med 770. Angående SSD så kan man stirra sig blind på skriv- och läshastigheter. Visst, Samsungen har inte lika hög skrivhastighet som dom andra två, men det är läshastigheten, och noll i responstid, som jag anser gör SSD så goa o ha. Vissa klagar på Samsungen, för att den har en billigare lösning på hur den lagrar på cellerna, och att livslängden blir lidande. Vid vanligt användande ska den klara datorns livslängd ett par ggr om ändå. Jag hade valt Samsung. Har faktiskt både Samsung och Kingston ouppackade som jag ska installera i helgen. Kingston var planerat köp när den sänktes till bra pris då min Intel stökar, medan Samsung var ett impulsköp när inet hade en deal i butiken i Uddevalla ett par dagar senare, 399 spänn. Jag kunde inte låta bli

Okej, just nu ser burken ut såhär
http://www.inet.se/kundvagn/visa/3558923/2013-07-05
Jag känner inte att jag kan bygga ihop skiten själv och än så länge har jag med Windows 8 tills jag vet hur jag ska göra (farsan kanske kan fixa från jobbet). Jag väljer geforce GTX 760 istället för 770 eftersom jag inte anser att jag har råd. Slipper jag köpa Windows 8 slänger jag förmodligen i ett 770 istället. I övrigt är jag extremt nöjd och om någon har några sista synpunkter är det bara att skriva

Vill tacka Civic och Sulle82 som har hjälpt mig med goda råd och lagt ner tid för att min dator ska bli så bra som möjligt! TACK!