2013-09-13, 14:38
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Ser fram emot att åtal väcks? Vilken planet är Moroten från? Tror han på fullaste allvar att han ska klara sig ur detta?

Hur fungerar det kring de övriga misstänkta för skyddande av grönsak och ev brott mot griftefriden?

Tyckte jag läste att DB. och F.H ska på kompletterande förhör. Tror det var ttela.
Jobbar F.H i Lysekil området för stunden?
Citera
2013-09-13, 14:44
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat ur ttela:

Även ytterligare förhör med så kallade bevispersoner kommer att hållas.

- Bevispersoner är alla utom den tilltalade. Hur många det handlar om i det här ärendet vet jag inte. Och ja, det blir även fler förhör med de två män som fortfarande är misstänkta för skyddande av brottsling, uppger Per-Erik Rinsell.
Citera
2013-09-13, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Han är även arg, moroten!

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2336178-36-aringens-advokat-min-klient-ar-forbannad-

Om han nu är så förbannad och tycker att utredningen tar för lång tid kan han väl bara erkänna. Det borde ju skynda på allting, tycker jag.
Citera
2013-09-13, 16:11
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SifferSlav
Om han nu är så förbannad och tycker att utredningen tar för lång tid kan han väl bara erkänna. Det borde ju skynda på allting, tycker jag.

Ja det kan man ju tycka. Kan det vara så att han p g a sitt mentala tillstånd faktiskt tror att han är oskyldig? Om AJ nu är psykopat (kanske beroende på en skada/rubbning från barndomen?) och inte "bara" en vanlig skitstövel.

Vet man om hans mamma använde droger eller söp när hon väntade honom? Eller är han adopterad? Blev han slagen som barn, fick hårda smällar i huvudet? Har han ADHD?

Varför skrivs det inget om hans pappa i tråden? Levde han med mamman under AJs barndom och var är han idag?
Senast redigerad av ModerEva 2013-09-13 kl. 17:04.
Citera
2013-09-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Tyckte jag läste att DB. och F.H ska på kompletterande förhör. Tror det var ttela.
Jobbar F.H i Lysekil området för stunden?
Var i Lysekil isåfall ?
Citera
2013-09-13, 18:16
Medlem
Som jag har sagt tidigare i mina inlägg, tycker jag det är läskigt att han moroten, är så säker på att han frias. Nu sist, kan man ju läsa i tt att han "ser fram emot när åtal väcks, om det nu blir ngt sådant"....han är så säker på att han går fri att han "ser fram emot att åtalas" ? Frågan är varför. Han måste ju ha kontakter i higher places. Typ att han är stjärt-gosse, eller att hans mamma är, till någon med makt. Tycker det är skrämmande att se hur han kan ha haft sån lekstuga med rätt-systemet och bara gått fri hela tiden. Och nu är han lika säker att så kommer ske denne gången. Det luktar korrumption här....det är helt klart något som är fischy.....
Citera
2013-09-13, 19:44
Medlem
Jaha när man märker att man inte kan manipulera rättsväsendet, och man börjar tappa kontrollen, inte ovanligt att det börja luta åt det lite mera aggressiva hållet då. Börjar att bli förbannad, ja hur ska detta sluta. Jo med fällande dom mot sitt nekande.
Citera
2013-09-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Tjejen med verklighets uppfattning

Vad är det för bild D*nnis lagt upp då på en pistol och ett knog järn?? Med kommentaren "alltid redo".

Så mkt bullshit från dig!

Zizzla ... Din verklighetsuppfattning når inte ens upp till min IQ ....
Kan du inte se skillnad på ett riktigt vapen och en Soft Air Gun kan jag bara beklaga.
Ditt bullshit speglas tyvärr tillbaka...
En Soft Air Gun är ett s.k låtsasvapen alla över 18 får bruka.
Sedan att du inte kan förstå ett skämt som "alltid redo" tycker jag är ännu beklagligare.
Du måste ha ett tråkigt liv... Kan bara beklaga

Vi går till skjutbanan, du får välja mellan två vapen från ett bord, du får tom titta hur nära du vill men inte röra dem så skjuter jag dig med den du väljer? En är replika s.k. soft air gun och en är en riktig. Så ser vi hur tränat öga för vapen du har

Självklart skulle jag aldrig ställa upp på det, men folk har blivit skjutna för soft airguns förut, just för att man kan inte se skillnad.

Så om nu den tatuerade inaveln håller i ett riktigt vapen eller ej kan du inte svara på lilla gumman, och du kan inte övertyga oss med bilder heller då folk bra mycket mer utbildade(husvagnsexamen räknas ej) än dig inte kan avgöra replika - riktigt.
Citera
2013-09-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Vi går till skjutbanan, du får välja mellan två vapen från ett bord, du får tom titta hur nära du vill men inte röra dem så skjuter jag dig med den du väljer? En är replika s.k. soft air gun och en är en riktig. Så ser vi hur tränat öga för vapen du har

Självklart skulle jag aldrig ställa upp på det, men folk har blivit skjutna för soft airguns förut, just för att man kan inte se skillnad.

Så om nu den tatuerade inaveln håller i ett riktigt vapen eller ej kan du inte svara på lilla gumman, och du kan inte övertyga oss med bilder heller då folk bra mycket mer utbildade(husvagnsexamen räknas ej) än dig inte kan avgöra replika - riktigt.

Men det handlar om att se tuff ut på bild, förstår du inte det? För det behöver man inte riktiga vapen.

Är du så dum så du tror att tatuerade är inavlade? Eller är du bara ute för att kränka istället för att diskutera trådens ämne?
Senast redigerad av DaBitch 2013-09-13 kl. 21:50.
Citera
2013-09-14, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
RDY avstängd i ett halvår = fem månader kvar

Försökte hänga med där ett tag men fattade aldrig vad som hände. Kan du förklara det där med RDY? Varför är han avstängd?

Edit: Hittade svaret..
Senast redigerad av whatthehell 2013-09-14 kl. 00:30. Anledning: Hittade svar
Citera
2013-09-14, 00:52
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Men det handlar om att se tuff ut på bild, förstår du inte det? För det behöver man inte riktiga vapen.

Är du så dum så du tror att tatuerade är inavlade? Eller är du bara ute för att kränka istället för att diskutera trådens ämne?

DaBitch, tycker du att en man i DB´s ålder borde ha det bekräftelsebehovet? Att se tuff ut på bild på ansiktsboken? Jag tycker det är omoget?
Citera
2013-09-14, 01:21
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Tjejen med verklighets uppfattning

Vad är det för bild D*nnis lagt upp då på en pistol och ett knog järn?? Med kommentaren "alltid redo".

Så mkt bullshit från dig!

Zizzla ... Din verklighetsuppfattning når inte ens upp till min IQ ....
Kan du inte se skillnad på ett riktigt vapen och en Soft Air Gun kan jag bara beklaga.
Ditt bullshit speglas tyvärr tillbaka...
En Soft Air Gun är ett s.k låtsasvapen alla över 18 får bruka.
Sedan att du inte kan förstå ett skämt som "alltid redo" tycker jag är ännu beklagligare.
Du måste ha ett tråkigt liv... Kan bara beklaga

Citat:

Menar du på fullt allvar att du inte kan se det omogna i att 30-åriga män beter sig så? Det finns inget roligt eller tufft i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in