2013-08-18, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Hans facebook med statusar om skamliga förslag som gärna tas emot mm.

http://img196.imageshack.us/img196/5089/ra1.pdf

Edit: Minns från början av tråden när hans namn började nämnas i sammanhanget, inlägg som sade att det bara varit en tidsfråga innan nåt sånt här skulle kunna hända, att det snarare var "när" än "om"

Ang. pålitliga vittnen som ej fanns - menas det att det saknades vittnen eller att ingen vågade vittna eller han rent av backades upp?

Vittnet som fanns gick det så här med:
"Han fick några slag i ansiktet och svimmade. Han vet inte vem som
slog honom. Han tror att det var en ljushårig person som han har för sig hade
fleecetröja på sig. Det var samma person som slog *****."

Samtliga inblandade har varit alkoholpåverkade och har dåliga minnesbilder av vad
som hänt. Ingen av de hörda har med någon säkerhet kunna peka ut Andréas som är brunhårig som gärningsman.

De fanns två till i lägenheten, di hade inte sett något
Citera
2013-08-18, 21:05
Medlem
På ett eller annat sätt blir det stopp på killen, det är jag övertygad om. Skulle han gå fri från detta med Id@, så kommer mobben att ta honom. Han får inte skada eller döda en kvinna till för att han inte kan kontrollera sitt sjuka sinne. Frisk kommer han heller aldrig att bli är jag rädd. Hans sjuka sinne har fått slå rötter allt för länge.
Citera
2013-08-18, 21:06
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Hans facebook med statusar om skamliga förslag som gärna tas emot mm.

http://img196.imageshack.us/img196/5089/ra1.pdf

Edit: Minns från början av tråden när hans namn började nämnas i sammanhanget, inlägg som sade att det bara varit en tidsfråga innan nåt sånt här skulle kunna hända, att det snarare var "när" än "om"

Ang. pålitliga vittnen som ej fanns - menas det att det saknades vittnen eller att ingen vågade vittna eller han rent av backades upp?

Det var ju nån som påstod att K*ttis Reim*rs (politikern som poserade med AJ med vapen o TB) inte kände honom men bevisligen gör hon ju det när hon kommenterar hans status på Facebook som framgick av din länk.

Fruktansvärt att det finns folk som backar upp honom.
Citera
2013-08-18, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
På ett eller annat sätt blir det stopp på killen, det är jag övertygad om. Skulle han gå fri från detta med Id@, så kommer mobben att ta honom. Han får inte skada eller döda en kvinna till för att han inte kan kontrollera sitt sjuka sinne. Frisk kommer han heller aldrig att bli är jag rädd. Hans sjuka sinne har fått slå rötter allt för länge.
Ponera att han skulle vara oskyldig till mordet på Id@, vilket få av oss tror, så är han lika farlig ändå. Killen måste på ett eller annat sätt bort, innan han dödar någons mamma, syster, dotter eller vän, igen. Han har redan gjort så mycket ont som han heller inte blivit dömd för. AJ måste stoppas. Vi ska heller inte förglömma att det finns ett otal fler AJ därute, tickande bomber.
Citera
2013-08-18, 21:09
Medlem
Ass2mouths avatar
Sonen hittades bakom stängd dörr i spjälsängen så ni kan lägga vidare spekulationer åt sidan ang detta.
I övrigt kan Mr Krokodil sluta försöka få D att framstå som oskyldiga ängeln. Det finnes även i detta fall bevis som låser honom till "fallet Ida".

Mina källor avslöjas icke, men snart kommer FUPen..
Citera
2013-08-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ass2mouth
Sonen hittades bakom stängd dörr i spjälsängen så ni kan lägga vidare spekulationer åt sidan ang detta.
I övrigt kan Mr Krokodil sluta försöka få D att framstå som oskyldiga ängeln. Det finnes även i detta fall bevis som låser honom till "fallet Ida".

Den väntar vi med spänning på. Tack för informativt inlägg.
Citera
2013-08-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Det var ju nån som påstod att K*ttis Reim*rs (politikern som poserade med AJ med vapen o TB) inte kände honom men bevisligen gör hon ju det när hon kommenterar hans status på Facebook som framgick av din länk.

Fruktansvärt att det finns folk som backar upp honom.
Tänkte på samma sak. Men det finns ju uppenbarligen folk som även låtsas att dom inte känner honom.. Väldigt dumt att kommentera hans inlägg då
Citera
2013-08-18, 21:16
Medlem
Mycket bra av er som lägger upp stycken från AJ:s tidigare domar för dem som inte har sett. Det är bara att konstatera att aset inte behöver något vidare motiv för att misshandla flickor/kvinnor. Avskum.
Citera
2013-08-18, 21:17
Bannlyst
Citat:

Det där var OERHÖRT skönt att höra om det stämmer.
Tack så länge.
BTW så förekommer påståenden om att barnet varit blodigt, är det något du kan kommentera ?
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-08-18 kl. 21:32.
Citera
2013-08-18, 21:18
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:

Vad skönt att höra! Då har sonen i alla fall inte sett nåt, kan man ju anta då. En lättnad att läsa det.
Citera
2013-08-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tintinavecmilou
Mycket bra av er som lägger upp stycken från AJ:s tidigare domar för dem som inte har sett. Det är bara att konstatera att aset inte behöver något vidare motiv för att misshandla flickor/kvinnor. Avskum.
Precis. Heder åt dem som gör det! Jag efterfrågade detta i igår och idag kom det ut. Med lite tur kanske t.o.m. TB läser dem och börjar prata, för hon vet mer än hon vill ge sken av.
Citera
2013-08-18, 21:20
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Tyvärr är det nog så. Han backas upp och ännu värre, förmodligen inte enbart av rädsla.

Inte enbart av rädsla? Sorry, men nu tappade du mig här. Kan du utveckla hur du menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in