2013-06-28, 19:35
Medlem
Webcomics avatar
På hemsidan polisbrutalitet.se finns det domar och FUP-protokoll mot poliser som varit dömda och åtalade för olika brott. Intresset kanske inte är så stort ännu men det kan bli med tiden. Jag äger inte domänen jag hittade den nyss när jag sökte på en annan dom. Om ni vill kommentera den så gör det och tipsa också tråden med andra fall av poliser som gått över gränsen. Poliser ska upprätthålla ordningen inte sabotera den.

Vill gärna höra om gamla och kanske klassiska fall av poliser som begått brott.
Citera
2013-06-28, 20:29
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webcomic
På hemsidan polisbrutalitet.se finns det domar och FUP-protokoll mot poliser som varit dömda och åtalade för olika brott. Intresset kanske inte är så stort ännu men det kan bli med tiden. Jag äger inte domänen jag hittade den nyss när jag sökte på en annan dom. Om ni vill kommentera den så gör det och tipsa också tråden med andra fall av poliser som gått över gränsen. Poliser ska upprätthålla ordningen inte sabotera den.

Vill gärna höra om gamla och kanske klassiska fall av poliser som begått brott.
Bra initiativ. Saklig information om kriminella poliser är inte fel. Hittills har vi
fått stå ut med haveristen som har corruptio blogspot och överdrifterna där.
Citera
2013-06-28, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Bra initiativ. Saklig information om kriminella poliser är inte fel. Hittills har vi
fått stå ut med haveristen som har corruptio blogspot och överdrifterna där.
Jo men han gräver fram en del! Om man står ut med alla utfall om heroinlangare, horungar och annat vill säga...

Polisbrutalitet är alltså den sidan som ligger på facebook?
Kan väl bli bra om det sköts av folk som kan något...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in