2005-06-11, 17:55
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHarlot
Luffare? Är det inte Keith Söder****s son eller? Gillious gamle hjälte som hamnade i sån rättsröta?
Han blev vän NS och sköt sig själv? Sonen alltså..
Citera
2005-06-11, 17:57
Medlem
subcomandantes avatar
Citat:
Ibland blir man överraskad. Jag antar att dom bara missat det

Dem kunde väll iaf ha skrivit att han var en sådan där mångkulturell kommunist, utan tvivel halvjude. Jag skulle inte förvåna mig om han var bög också. Kanske handikappad, vem vet? Känns så iaf. Troligtvis är mamman från Afrika. Hur kan han annars ha blivit sådan?
Citera
2005-06-11, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av subcomandante

Dem kunde väll iaf ha skrivit att han var en sådan där mångkulturell kommunist, utan tvivel halvjude. Jag skulle inte förvåna mig om han var bög också. Kanske handikappad, vem vet? Känns så iaf. Troligtvis är mamman från Afrika. Hur kan han annars ha blivit sådan?

Nu ar Du pa djupt vatten min van...
Citera
2005-06-11, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av subcomandante

Vänsterpartist är iofs ett jäkligt påhopp...

Vad är det för trevlig symbol du har som avatar? Ser ut som en relik från Kuba eller något?
Citera
2005-06-12, 01:34
Medlem
Är det han det står om i månadens Café? Eller finns det fler sånna?
Citera
2005-06-12, 02:54
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Ja han jobbade där, medlem i Vänsterpartiet och en knubbis på 150 kg, dessutom fascinerad av massmördare och Irländsk folkmusik... ska se om jag inte kan hitta länken till den här infon för det stod lite mer där...
Uppe i 230 kg nu..
http://www.expressen.se/index.jsp?a=255670
Citera
2005-06-12, 09:41
Medlem
apanola IIs avatar
Börjar dom tackla av på Exsessen? Taskig rubriksättning!

det ska stå : Dubbelmördaren fett-chockar!"
Citera
2005-06-12, 10:33
Medlem
Eddie Jönsson? Typiskt white trash-namn. Vi borde fan kasta ut alla jävla svenskar. Det ligger i vita svenska människors blod att begå sådana här brott. Jävla pack!
Citera
2005-06-12, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinfandel
Eddie Jönsson? Typiskt white trash-namn. Vi borde fan kasta ut alla jävla svenskar. Det ligger i vita svenska människors blod att begå sådana här brott. Jävla pack!

Troll
Citera
2005-06-12, 11:11
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Luffare? Är det inte Keith Söder****s son eller? Gillious gamle hjälte som hamnade i sån rättsröta?

Han heter Keith Cederholm. Personen som rymde heter Eddie Jönsson, brorsson till Keith. !!!

Keith Cederholm har idag skyddad identitet och bor i Stidsvig i Klippans kommun. Keiths son var han som mördade negern i Klippan.
Pierre Cederholm hette han. Han sköt ihjäl sig på Storgatan i Klippan något år senare!
Citera
2005-06-12, 15:24
Medlem
apanola IIs avatar
Dom måste väl ändå betecknas som white trash?
Citera
2005-06-12, 15:28
Medlem
Tolvans avatar
Jo, den där familjen är ett bra argument för tvångskastrering/sterilisering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in