2013-07-02, 23:42
Medlem
Jag älskar Flashback just för att här finns svar på allt... Även om svaren ibland kanske inte är så fantastiskt bra. Vilken vardagsundran man än har dyker det upp en tråd på flashback när man googlar på ämnet. Vore det inte för alla rassar hade Flashback vid det här laget kunnat vara folkkärt...
Citera
2013-07-15, 10:47
Medlem
Panspectralists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandrasig
När man postar ämnen som handlar om vanliga vardagliga saker som man behöver hjälp med. Men utana att få några som helst svar.

Kan hända att jag är dålig på att formulera mina texter eller att det är tråkiga ämnen just jag skriver, men det är inte det som är poängen här.
Det tråkiga som jag ser är hela detta mönstret, att det bara är vissa ämnen som blir ordentligt besvarade och uppmärksammade och de är då främst dessa två ämnena:
MASSINVANDRING. Vad som helst gällande massinvandring får typ 150 visningar och svar på 2 minuter..
DROGER. Drograpporter och "shit, vad hände..tog en överdos"..samma linje där..massa svar på kort tid..

Är det bara dessa ämnena som intresserar flashbackare? Varför?

+1.

FB är närmast en SD och allehanda rasistiska gruppers front numera, från FB:s invandringsfientliga betoning i sina artiklar, modsens favorisering av rasistinlägg, (försök byt ut ett av de många grövre citat om 'kulturberikare' med 'SDare' eller nåt och räkna minuterna innan du får en varning), Almqvists jobbannons för SD på FB då 'det finns så mycket stöd här,' till att hela sveriges rasister har samlats här och messar varandra i PM om vilka trådar på ABladet osv som ska trollas sönder med multi-taggar. I själva verket har avpixlat sin födelse här, likaså i stora stycken SD:s plötsliga expansion.
Senast redigerad av Panspectralist 2013-07-15 kl. 10:55.
Citera
2013-07-15, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panspectralist
+1.

FB är närmast en SD och allehanda rasistiska gruppers front numera, från FB:s invandringsfientliga betoning i sina artiklar, modsens favorisering av rasistinlägg, (försök byt ut ett av de många grövre citat om 'kulturberikare' med 'SDare' eller nåt och räkna minuterna innan du får en varning') Almqvists jobbannons för SD på FB då 'det finns så mycket stöd här,' till att hela sveriges rasister har samlats här. I själva verket har avpixlat sin födelse här.

Artiklarna betonar yttrandefrihet. Inte nationalism.

Ja det finns väldigt många högljuda nationalister och nazister här men det är för att deras åsikter censureras i samhället så när dom får möjligheten att uttrycka sig fritt så blir det bara an explosion av ren galla.

En Admin har redan svarat på dina anklagelser om mod favorisering att om detta förekommer ska du rapportera det till Admin.

När det gäller partier så verkar dom flesta nationalister här anse att SD är för mjäkiga. Dom brukar göra reklam för mycket mer fanatiska partier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in