2013-07-01, 13:44
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orangelol
http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/3/

13:30 "partiprogrammet" med Jimmie Åkesson

Han krossar ju både Lena Mehlin och hela Aftonbladet totalt. Jag har nog aldrig sätt honom så känslosam och ärlig i en "intervju" någonsin.
Citera
2013-07-01, 13:47
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Jimmie Åkesson krossar Lena Mehlin i aftonbladets direktsändning! Har aldrig sätt honom på krigsstigen så mycket!

Verkligen. Jag har tjatat länge på att han ska debattera på detta sätt och äntligen får jag min önskan i uppfyllelse. Man såg verkligen hur röda dom blev i ansiktet, riktigt chockade blev dom.
Citera
2013-07-01, 13:48
Medlem
SD-Kalles avatar
Någon måste ju bara spela in aftonbladets sändning med Jimmie Åkesson.
Citera
2013-07-01, 13:48
Medlem
Citat:
Han krossar ju både Lena Mehlin och hela Aftonbladet totalt. Jag har nog aldrig sätt honom så känslosam och ärlig i en "intervju" någonsin.

hahahah ja detta är underbart att titta på. Jätteroligt, Melin har verkligen inget att komma med. Jag skulle skämmas om jag var Lena. Detta är bland det roligaste jag sett på länge. Aftonbladet skämmer ut sig själva, perfekt.
Citera
2013-07-01, 13:49
Medlem
8711s avatar
Såg ni nyss när Richard Jomshof var med i Partigrillen på SVT Play?

Dom hade bjudit in Alexander Bengtsson från expo Blev rätt dålig stämning förståeligt nog när den lilla jäveln stod och var arrogant och ställde hårdvinklade frågor. Samma expo som attackerar SD ständigt och arbetar med stulna register och hackade sajter. Fy fan!
Citera
2013-07-01, 13:51
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Såg ni nyss när Richard Jomshof var med i Partigrillen på SVT Play?

Dom hade bjudit in Alexander Bengtsson från expo Blev rätt dålig stämning förståeligt nog när den lilla jäveln stod och var arrogant och ställde hårdvinklade frågor. Samma expo som attackerar SD ständigt och arbetar med stulna register och hackade sajter. Fy fan!

Vilken tid var Richard Jomshof med?
Citera
2013-07-01, 13:52
Medlem
8711s avatar
Citat:
Vilken tid var Richard Jomshof med?

Nyss 13.30-13.45 ungefär

Jomshof blev rätt hätsk han också. Så lite kul var det faktiskt.
Citera
2013-07-01, 13:53
Medlem
8711s avatar
http://www.svtplay.se/video/1317105/webbexklusivt

Där. Det är webbexklusivt tydligen. Men man kan titta där och "spola tillbaka"

Så spola tillbaka och kolla från lite innan 13.30 så står han där.
Citera
2013-07-01, 13:55
Medlem
Citat:
Jimmie Åkesson krossar Lena Mehlin i aftonbladets direktsändning! Har aldrig sätt honom på krigsstigen så mycket!

Aftonbladet är ju knappast profsiga i denna intervjun, pinsamt för dem kan jag tycka, särskilt när JÅ lyckas svara på allt hur bra som helst... Jag hade tappat humöret redan om jag hade varit han
Citera
2013-07-01, 13:58
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coconutking
Aftonbladet är ju knappast profsiga i denna intervjun, pinsamt för dem kan jag tycka, särskilt när JÅ lyckas svara på allt hur bra som helst... Jag hade tappat humöret redan om jag hade varit han

Samma här. Starkt gjort av honom att istället för att bli arg så smackar han på rejäla kängor till argument, som dessutom gör så att aftonbladet ser riktigt löjliga ut.
Citera
2013-07-01, 13:59
Medlem
Tokkers avatar
Jimmie har varit riktigt bra idag faktiskt, underbart att se den lite mer aggressiva sidan.
Citera
2013-07-01, 14:04
Medlem
Citat:
Någon måste ju bara spela in aftonbladets sändning med Jimmie Åkesson.

Jag missade det :/ Någon som kortfattat kan summera vad som hände?

Vänligen,
SD-trollet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in