2013-07-01, 19:28
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Någon som håller koll på hur många gånger han säger "precis som vi" det är väl snart 100 gånger om det ens räcker.

Han satsar hårt på att lyfta fram välfärden och att SD vill göra det till en rättighet att få heltidstjänster inom offentliga sektorn.

Sverigevänner har han nämnt säkert 1000 gånger.
Citera
2013-07-01, 19:29
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Jimme måste slipa på sina tal lite grann. Innehållet är kanon men de slagfärdiga formuleringarna saknas. Hoppas att han kan ta hjälp av en grym talskrivare nästa gång.
Vad skulle han säga istället enligt dig?
Citera
2013-07-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Någon som håller koll på hur många gånger han säger "precis som vi" det är väl snart 100 gånger om det ens räcker.

Han satsar hårt på att lyfta fram välfärden och att SD vill göra det till en rättighet att få heltidstjänster inom offentliga sektorn.

Inte så konstigt när han radar upp olika saker "precis som vi" i mångfald!
Citera
2013-07-01, 19:31
Medlem
Osakasuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten456
Skulle inte Annie Lööf stoppa JÅs tal eller flytta fokus från det.

Han nämnde något om det i början, att ett parti har försökt "ta över dagen". Var det Centerpartiet?
Citera
2013-07-01, 19:31
Medlem
bl1nks avatar
Han säger att vänsterfeminister inte gör något fast sedan tar han äran för att fällt regeringen? Tillsammans med oppositionen?
Citera
2013-07-01, 19:32
Medlem
AClockworkOranges avatar
Helt klart bra tal om kampen mot (M)u(P)parna, samt om feministen som säger mkt men inte gjort ett dyft. Pinsamt för miljömupparna som jublade då hennes namn nämndes (innan han nämnt vad hon lovat, men inte gjort)

Till inlägg ovan: "Sverigevänner" använder han ofta för att SDs väljare ska se sig som det, och inte som massmedias titel "högerextremister".
Citera
2013-07-01, 19:33
Bannlyst
Är Johnny Skalin utfrusen i partiet? Han står ju långt bak i folkmassan. Satt inte han i partistyrelsen?
Citera
2013-07-01, 19:33
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Vad skulle han säga istället enligt dig?
som sagt, innehållet är bra, men han måste slipa på formuleringar och argument. Han framstår som ganska träig och trött.
Citera
2013-07-01, 19:34
Medlem
Idioten456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakasun
Han nämnde något om det i början, att ett parti har försökt "ta över dagen". Var det Centerpartiet?

Tror nog han syftade på KD då Hägglund har varit med i enormt många intervjuer idag. Men kan kanske också vara C men är det C så har det nog gått rätt dåligt för dom har inte varit någonstans.
Citera
2013-07-01, 19:34
Medlem
Feminism har han helt rätt om, en feminist tänker bara på ett kön!
Jag och många andra tänker och förespråkar jämställdhet!
Citera
2013-07-01, 19:36
Medlem
Mollgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten456
Tror nog han syftade på KD då Hägglund har varit med i enormt många intervjuer idag. Men kan kanske också vara C men är det C så har det nog gått rätt dåligt för dom har inte varit någonstans.
japp, det var kd och centern som åsyftades.
Citera
2013-07-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Feminism har han helt rätt om, en feminist tänker bara på ett kön!
Jag och många andra tänker och förespråkar jämställdhet!

Håller givetvis med till 100%.

Det jag stör mig på är alla (som jag antar är från MP) som ska hålla på och applådera och bua. Snälla, visa respekt för talet. Som att skicka huliganer till alla andra partier, ställa sig och tända bengaler när MP börjar med sitt tal... hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in