2013-07-24, 15:53
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Hänger nog på. Har ett par kompisar som inte är nationalister, men kan nog få dom att haka på dom också eftersom bägge avskyr kommunister till pesten och dom är ju inte så små heller. Hehe.

Tung du är! Har ett par kompisar jag med, men dom är alldeles för små för att ta med. Skönt höra de fins dom som har stora kompisar.
2013-07-24, 20:58
Medlem
Demon ska vara i stockholm
http://www.svenskarnasparti.se/2013/07/24/demonstration-i-stockholm-den-14-september/
2013-07-25, 02:51
Medlem
mauen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalongBetong
http://www.svenskarnasparti.se/2013/07/24/demonstration-i-stockholm-den-14-september/

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
2013-07-25, 10:21
Medlem
Citat:

Att lägga demonstrationen i Stockholm torde ju garantera stor närvaro av Svenskfientliga, men gör det ju också enklare för nationellt sinnade att närvara. Så hur många tror ni dyker upp??

500 nationella 6000 svenskfientliga?? hahaha

Jag kommer i alla fall!! Går inte att skylla på något när det är i Stockholm (lätt att ta sig dit)
2013-07-25, 21:06
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:

Blir nog att kila in till stan och kolla/medverka då, hoppas det dyker upp mycket folk!
2013-07-26, 12:25
Medlem
R.S.90s avatar
Stockholm blev det! En stad som man lätt som en plätt kan ta sig till ovs vart i landet man befinner sig, så se till att planera in dagen redan nu, i kalendern och budgeten om avståndet kräver en längre resväg för dig.

Vi ses där och jag hoppas på att så många som kan kommer för att delta på demonstrationen den 14 september i Stockholm!

/ Rebecka
2013-07-26, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Idag blev det offentligt att Svenskarnas parti anordnar en demonstration den 14 september i år. Det blir partiets andra rikstäckande demonstration efter 1 maj-demonstrationen i Jönköping med 260 deltagare. Den gången var demonstrationen en avslutning på kampanjen "Pengarna till folket", nu är demonstrationen startskottet på en ny kampanj.

http://www.svenskarnasparti.se/2013/06/27/svenskarnas-parti-kallar-till-demonstration/

I den här tråden kan vi uppdatera när mer information om demonstrationen (och kanske även kampanjen) kommer ut. Dessutom snack om deltagande, förväntningar och liknande.

Men att det är dags att boka in datumet i kalendern redan nu och lägga undan några hundralappar för resa är det inget snack om.

Jag har ett nytt ljudvapen jag skulle vilja testa på antirasistiska mot/stördemonstranter för att se om frekvensen jag valt duger åt att dispergera dem på ett väldigt smärtsamt sätt.. men .. Jag får väl ringa SD istället och se om de har nån manifestation på G där jag kan få leka lite med deras motståndare.

Det är synd att det är SvP som anordnar det .. De kan jag bara inte stödja alltså. Deras idéer för hur man skall motivera kvinnor att välja vita män luktar Sharia lång väg.
2013-07-26, 21:51
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Jag har ett nytt ljudvapen jag skulle vilja testa på antirasistiska mot/stördemonstranter för att se om frekvensen jag valt duger åt att dispergera dem på ett väldigt smärtsamt sätt.. men .. Jag får väl ringa SD istället och se om de har nån manifestation på G där jag kan få leka lite med deras motståndare.

Det är synd att det är SvP som anordnar det .. De kan jag bara inte stödja alltså. Deras idéer för hur man skall motivera kvinnor att välja vita män luktar Sharia lång väg.

Vart i SvP´s partiprogram hittade du information om hur vita män ska attrahera vita kvinnor? Har läst det flera gånger men inte hittat något om det du talar om.

Ont, Jag ska dit med, hoppas på över 300 pers i demon, allt under den siffran får väl nästan ses som ett misslyckande.
2013-07-26, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Vart i SvP´s partiprogram hittade du information om hur vita män ska attrahera vita kvinnor?

Sådant hittar man inte i deras partiprogram. Sådant hittar man i de som jobbar för partiet.
Men, jag fick det som svar när jag frågade dem om hur de hade tänkt sig att genomföra en av punkterna på partiprogrammet .. När jag kollar där Nu så verkar den dock inte vara kvar, vilket ju är bra.. Har de droppat sin fokus på rasbiologi så har de ju en chans igen, politiskt sett.
2013-07-27, 14:52
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Bambuser kan ju användas för dom som vill se demonstrationen live på nätet.

Förutom det så måste det hela filmas ,så det klart och tydligt syns att det är rödingarna som startar bråken och tar inte slaskmedia upp sanningen så lägg ut filmen på nätet för allmän beskådan.

Själklart man komma på demonstrationen!

Nu stjäl vi tillbaka Sverige som har blivit stulet ifrån oss!
2013-07-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.S.90
Stockholm blev det! En stad som man lätt som en plätt kan ta sig till ovs vart i landet man befinner sig, så se till att planera in dagen redan nu, i kalendern och budgeten om avståndet kräver en längre resväg för dig.

Vi ses där och jag hoppas på att så många som kan kommer för att delta på demonstrationen den 14 september i Stockholm!

/ Rebecka

Lätt för en person som är boendes i Stockholm att säga "Amen det är lätt som en plätt att sig till Stockholm."

Dessutom borde fler nationella tillställningar läggas i söder där det geografiskt bor fler nationalister, samt har närheten till resten av Europa.
2013-07-28, 23:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.S.90

/ Rebecka
Lägg något större event i Norrland någon gång, ni måste få med Norrland, även om det inte är lika tättbebyggt där.

Och för att vara rättvist borde ju nåt ske i Skåne också.... Alla ska med!
Senast redigerad av NirvanA 2013-07-28 kl. 23:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in