2006-05-17, 01:25
Medlem
hakans avatar
Hmm.. 45107st som har 0 inlägg.. vad gör alla dom?
Är det password forat som lockar?
Citera
2006-05-17, 01:27
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakan
Hmm.. 45107st som har 0 inlägg.. vad gör alla dom?
Är det password forat som lockar?
Har man inget vettigt att säga så håller man tyst.
Citera
2006-05-17, 01:33
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Har man inget vettigt att säga så håller man tyst.
Eller så glömmer man att ange rätt e-mail vid registrering, orkar inte vänta tills man får skriva, etc.

Dom som inte har något inlägg efter säg 3 månader eller 6 månader borde kontot raderas för. Så frigörs lite intressanta nick för folk att använda.
Citera
2006-05-17, 01:34
Medlem
Citat:
Nej det är ingen som har 4milj inlägg, inte ens om man räknar inlägg i loungen.

hmmm...de två med de mesta inläggen har över 4 miljarder inlägg. Iallafall hos mig...

//Andy
Citera
2006-05-17, 01:37
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy_USA
hmmm...de två med de mesta inläggen har över 4 miljarder inlägg. Iallafall hos mig...

//Andy
Det han menar är att ingen skulle kunna posta så många inlägg, även om det man postat i loungen räknades på postcounten. 4 miljoner! Det är långt ju bortom all rimlighet.

Det är alltså något fel med de siffrorna. Alltså ett tekniskt fel.

EDIT: Ett inlägg i minutet, varje minut, varje timme, varje dag, utan sömn, alla dagar på året... Ger bara strax över 500 000 inlägg. Och då har dom hållt på några år...
Citera
2006-05-17, 01:37
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy_USA

//Andy
bug..

Som ni alla ser så går det att posthora på flera ställen än i loungen. Gör detta bara för att belysa detta problem .

Edit: Squalo var snabbare återigen. Nu ska jag sluta skriva i denna skittråd.
Citera
2006-05-17, 01:38
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Kan man inte vara radera dom två kontona? Med man menar jag förståss Admin...

Du har väl en sån här röd telefon till Admin? (som USAs och USSRs ledare har i alla kallakriget-filmer). Så du kan få fråga.

Jepp, de borde hårdraderas, det är egentligen två bannade spammare som har typ 2 inlägg var som är raderade. Databasen fick spel av nån anledning...

Tror faktiskt att admin vet om det, tror att det uppmärksammats ett par gånger innan.
Citera
2006-05-17, 01:53
Medlem
Squalos avatar
Citat:
bug..

Som ni alla ser så går det att posthora på flera ställen än i loungen. Gör detta bara för att belysa detta problem .

Edit: Squalo var snabbare återigen. Nu ska jag sluta skriva i denna skittråd.
Räknas inläggen i request-forumet till porren? För där ser man trådar, där alla inlägg i princip följer samma mönster. Låt mig exemplifiera, som det så fint heter:

Ja, med, jag med!
Me, me, me!
Jag vill också ha pass till [insert valfri dvärgporrsajt]
jag
*bump*
kan jag få?
*bump*
jag med

Nu har jag inte postat där, så jag vet inte. Men om det räknas på postcounten där, så borde det stoppas. Det är väl den i särklass mest inläggsstinna forumdelen föresten?

Det är svårt att slå Squalo av någon anledning.
Citera
2006-05-17, 01:53
Medlem
Squalos avatar
Edit: Nu vart det dubbelpost här, men då skriver jag något annat, så gör jag mig inte skylldig till posthoreri.

Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jepp, de borde hårdraderas, det är egentligen två bannade spammare som har typ 2 inlägg var som är raderade. Databasen fick spel av nån anledning...

Tror faktiskt att admin vet om det, tror att det uppmärksammats ett par gånger innan.
Funkade det inte att ta bort gamla användare, eller hur blev det fel med databasen?`

Jag förstår ju att man inte så lätt kan ta bort användare som skrivit inlägg, men dom utan borde ju vara ganska enkelt, kan man ju tycka.
Citera
2006-05-17, 02:22
Medlem
Citat:
Dom som inte har något inlägg efter säg 3 månader eller 6 månader borde kontot raderas för. Så frigörs lite intressanta nick för folk att använda.

Jaså, är Goatseman upptaget för dig?
Citera
2006-05-17, 02:26
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Funkade det inte att ta bort gamla användare, eller hur blev det fel med databasen?`

Jag förstår ju att man inte så lätt kan ta bort användare som skrivit inlägg, men dom utan borde ju vara ganska enkelt, kan man ju tycka.

Nej, det strulade när någon mod tog bort ett par inlägg bara, jag tror inte att admin försökt sig på att radera kontona.
Citera
2006-05-17, 17:44
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Nu bumpar jag denna och frågar för nyfikenhetens skull om man på något sätt kan se sitt egentliga antal inlägg på forumet? Nån enkel funktion jag missat eller en svårare variant där man måste gå in i admincontrol för att kika?

Går att ta reda på genom sökverktyget.
Sök ut dina inlägg i loungen och du får svaret.
Har du fler en 500 inlägg där får du göra flera sökningar över oilka tidsperioder.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in