2013-06-21, 16:55
Medlem
http://taxfreekatalogen.se/inflightservice/sv/2012/2-1/holidaytaxfree/files/assets/basic-html/page129.html

Är sidan pålitlig och seriös? Den ser lite fishy ut och priserna lite för bra för att vara sanna(men är inte så kunnig på limpa-priser heller)
Citera
2013-06-21, 17:15
Medlem
Om sidan är pålitlig? Vad menar du? Det är ingen internetshop...
Det är en inskannad taxfree katalog, och priserna gäller troligtvis när du flyger inom eu. Dvs det du ser där kan du beställa så får du det på flygplanet.
Citera
2013-06-25, 23:35
Medlem
Haha! Som ovanstående sa,om du ska resa så får du förmodligen hem en broschyr om taxfree´n.

Googla bara "cigaretter online" så får du upp otroligt mycket,där i mot får du betala om tullen "hittar(?)" dina cigaretter,då du beställer taxfree.En släkting till mig har beställt två gånger från någon sådan site(två limpor Camel),var inga problem.
Citera
2013-06-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Haha! Som ovanstående sa,om du ska resa så får du förmodligen hem en broschyr om taxfree´n.

Googla bara "cigaretter online" så får du upp otroligt mycket,där i mot får du betala om tullen "hittar(?)" dina cigaretter,då du beställer taxfree.En släkting till mig har beställt två gånger från någon sådan site(två limpor Camel),var inga problem.

Jag har inte planer på att beställa på internet utan min plan var att köpa där, vet dock inte om priset s är densamma som på sidan...
Citera
2013-07-01, 10:55
Medlem
Basfrostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rr3
Jag har inte planer på att beställa på internet utan min plan var att köpa där, vet dock inte om priset s är densamma som på sidan...
Ibland är det så, ibland inte. Värt att chansa, och berätta på Flashback sen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in