Citat:
Ursprungligen postat av
KungoBongo
Det smakar underbart och jag får ångest om jag inte dricker samarin. Blir glad när jag dricker det.
Hej. Jag svarar på denna tråd trots att den skrevs för flera år sedan: känner exakt samma sak "blir glad när jag dricker det". Har inga magproblem. Aldrig haft. Är dock, tyvärr, mkt beroende av Samarin. Får stark ångest om jag inte har mitt Samarin lager tillhands. Kan inte sluta heller. Går inte. Dricker väldigt många glas varje dag. Ibland vaknar jag mitt i natten, för att gå upp och ta en till 2 påsar Samarin i ett stort glas vatten. Slukar det och känner suget omedelbart när glaset är tomt (typ sista klunken i glaset) Detta är sjukt! Tvingar mig själv att INTE ösa i mig ett ytterligare glas direkt, utan håller ut tills morgonen. Kan i n t e sluta med detta! Har Alltid Samarinpåsar med mig, även. I väskan i jackan och hemma. Vad är det i Samarin som skapar detta beroende? (och det är inget skämt). Var gång jag dricker det känner jag mig "glad tillfreds". Utan Samarin "ångest hisnande nervös känsla i magen" typ: "var är mitt Samarin, måste ha det Nu" typ känsla! Vilka fler är beroende av Samarin?