2013-06-19, 18:42
Medlem
Repeatzs avatar
Hej! Jag har nyligen fixat ihop en massa avsnitt av en serie och lagt in på min hdd. Skulle igår lägga över dessa till min flickväns macbook pro då vi kollar på serien tillsammans. Då upptäcker jag att mappen där avsnitten finns, finns inte? När jag idag kommer hem och kopplar in den i min PC så finns mappen där.

Vad kan detta bero på och vad kan jag göra för att åtgärda det?

EDIT; Glömde att nämna att när jag kopplar in i ps3 så finns filerna där också.
Senast redigerad av Repeatz 2013-06-19 kl. 18:47.
Citera
2013-06-19, 20:12
Medlem
Razozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repeatz
Hej! Jag har nyligen fixat ihop en massa avsnitt av en serie och lagt in på min hdd. Skulle igår lägga över dessa till min flickväns macbook pro då vi kollar på serien tillsammans. Då upptäcker jag att mappen där avsnitten finns, finns inte? När jag idag kommer hem och kopplar in den i min PC så finns mappen där.

Vad kan detta bero på och vad kan jag göra för att åtgärda det?

EDIT; Glömde att nämna att när jag kopplar in i ps3 så finns filerna där också.

Om det också är det enda på hårddisken så tippar jag på att det är lite förvirring med filsystem med i bilden.
Citera
2013-06-20, 15:47
Medlem
Repeatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razoz
Om det också är det enda på hårddisken så tippar jag på att det är lite förvirring med filsystem med i bilden.

Nej, har runt omkring 1000 filer på hårddisken. Men det löste sig, hade lagt alla avsnitten i en mapp, när jag sedan la ut dom bland alla andra filmer så fanns de plötsligt..
Citera
2013-06-20, 16:40
Medlem
Razozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repeatz
Nej, har runt omkring 1000 filer på hårddisken. Men det löste sig, hade lagt alla avsnitten i en mapp, när jag sedan la ut dom bland alla andra filmer så fanns de plötsligt..

Underligt, men bra att det löste sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in