2013-06-18, 08:50
Medlem
Fossilens avatar
Nu är det såhär att efter jag startat datorn så hänger sig ikonen nere i högra hörnet. Den visar de där "strecken" och laddningsgrejen som windows har, men den står still. Jag kan inte klicka på den, spammar jag högerklick så kommer den i stället att visa att jag inte har någon uppkoppling överhuvudtaget. Går jag in på "network & sharing center" eller dyl. Så hänger sig denna ruta.

Nu är inte detta ett problem i sig. Men om jag inte kör så att Skype startas när datorn gör det så kan jag inte starta Skype. Kan inte få igång Steam överhuvudtaget.

Hände igår att problemet bara löste sig av sig självt och allt funkade som normalt igen när jag var AFK.

Får inte detta problem när jag kör i safe.

Någon som har någon aning om vad det här är för skit?

Edit:

Nu löste sig problemet ca 15 minuter efter att jag startat datorn.

Blir dock samma grej igen om jag startar om.
Senast redigerad av Fossilen 2013-06-18 kl. 09:34.
Citera
2013-06-18, 13:16
Medlem
pontus.cs avatar
Din dator är nog bara lite seg (eller jävligt seg) på att starta upp. Ha lite tålamod. Pröva att uppdatera drivrutinerna när/om du får upp internet.
Citera
2013-06-18, 14:51
Medlem
Fossilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontus.c
Din dator är nog bara lite seg (eller jävligt seg) på att starta upp. Ha lite tålamod. Pröva att uppdatera drivrutinerna när/om du får upp internet.

Har aldrig varit såhär förut. Jag har uppkoppling till internet. Är bara det att det inte går att starta program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in