Det kan vara väldigt svårt att veta hur lite man kan behöva röka för att det ska vara tillräckligt. Skiljer sig mellan rökmixer till rökmixer. Vissa ger olika rus och är lättare att komma över gränsen på. Sen skiljer de sig ofta en hel del i styrka också.
En av de värsta tillfällena jag varit för hög på spice/rökmix var när jag rökte en liknande mängd rent i pipa. Därefter när jag började känna obehag i hela kroppen så börjar killen jag var hos förbereda en spruta och injicera sig själv IV med sub. För någon som hade en sån stor sprutfobi som jag hade då, gjorde det inte saken bättre.
Blev inte bättre av att de satte på en psykoskräckfilm där någon blev stabbad i ögat av en spruta. Slutade med att jag gick hem livrädd i höstmörkret övertygad om att jag var förföljd.
Huvan jag hade på mig för att slippa regnet förhindrade mig även att vrida skallen och se annat än huvan blockera sikten bakåt. Vilket skapade ännu mer panik.
Slutade med att jag sprang hem till min trygga lägenhet där jag kunde fortsätta röka i lugn och ro
Set n Settings kan göra rätt mycket skillnad också. Den miljön var verkligen gjort för att snea ur på.
Har dock lite av en kärlek till den självdestruktiva känslan man kan nå av spice.